10 Şubat 2010 Çarşamba

HOME (iz ver yu fiğl OK)

motion hareketse e-motion elektronik hareket mi, yani gözle görmediğimiz sanal hareket mi o duygu dediğimiz şeyler? (üf)

bugünlerde canım hiçbişey çekmiyor (çikilata hariç tabi ki).

kışlar hep boktan olmuştur hayatım boyunca; süregelen şeyler süregidememiştir, ne bileyim.. zamansız ve gereksiz durumlar peydah olmuştur, yanlış kararlar verilmiştir güneşsizliğin bünyede yarattığı şuursuzlukla, ilerleyen şeyler dur(durul)muş ya da yavaşla(tıl)mıştır aleyhimden yöne.
her neyse.
şimdi, bu sene, bu kadar kötü olmamakla birlikte durum dediğim şey, varolan belirsizlik sayesinde, dudağımda (4.)uçuk(vakası olarak geçiyor tarihime) yavrulayacak kadar saçma sapan bi stress sardı bünyemi son dönemde.
kimi zaman gazların en muhteşemini alıp ardıma BEN!! BENDEN BAHSEDİYORUZ YA, BEENN! diyorum, YAPMAYACAĞIM ŞEY Mİ VARMIŞ BENİM, PEHEYY... akabinde minik bir olumsuzlukla karşılaşıp, olur olmaz endişelere kaptırıp kendimi, uğraşmak istemiyorum daha fazla bu saçmalıklarla kafasına geçiyorum kontrolsüzce.

bi şekilde hayatım koordinatları dahilinde belirmiş, gelgitlerime erdemli yaşlı insan stiliyle yaklaşıp, tarafıma "OLUR BÖYLE ŞEYLER, SEN CANINI SIKMA"lı cümleler sarfeden insanlara TEŞEKKÜR EDİYORUM. ÇOK.
işte öyle.