9 Nisan 2009 Perşembe

lunchshare

lunchshare
evet "face de bir zaman önce coyinlediğim grup -nam-ı diğer: rideshare- gibi, bir de lunchshare açılmalı" diye düşünüyor idim öğlen. kurucusu olacağudum. (idisine sonra geleceğimdir)
konu başlıkları?misal mesela örneğin.

"bostancı civarında yemek grubumuza katılacak dördüncü aranıyor(yemekten sonra kumara kaçıcaz?)"
-yer kaçarım, oki? kumara kalamam inboxta mailim var..

"bostancı civarında yemek arkadaşı aranıyor, tek bağyanlar tercihimdir"
-haa, bilemedim şimdi, numaranızı bırakın, biz size döneriz, döneriz valla döneriz.*

"bostancı civarında yemek esnasında geyik yapacak arkadaşlar aranıyor"
-yemekte çok konuşunca tadını alamıyorum, söz chokellaysa sükut sarelleymiş. bak biz en iyisi şöyle yapalım yemekten sonra. napalım biliyomusun, çay alalım (yeni başlayanlar için bkz. yemekten sonra ikram edilen çaya "ayh çoak tişikkür ettim" diyerek almak-içmek öğle yemeği kültürünün bir parçasıdırmışmış).

ya bırak bunları pffffff. gel ben seni idiye götüreyim, yayan gidicez yalnız, konverzleri çek gel hadi.

23 nisan neşe doluyor insan editi: yok öyle birşey. töbe töbe hatta, tink pozitiv, liğv pozitiv emi?
e.

Hiç yorum yok: