11 Nisan 2009 Cumartesi

whatever you want

pies in edvens: 500e 80kala olmuşum :o.

şimdi, ben şunu anlamıyorum. bazı x kişileri (harfe çok takılmayalım zira bu x kişilerinden kimileri gayet de y olayını taşıyor bünyede, her ne ise.) bazı y kişilerini kafaya koyuyor (and/or takıyor) ve bu kişiyi elde etme yolunda türlü türlü etkinlik (biz onlara oyun, dalavere, çaba, emek.. vs -duruma göre değişiyor tanımlama..-diyebiliriz) gerçekleştiriyor ve sonra ne oluyor biliyor musun? (buna halk dilinde allem etmek kallem etmek de denmekte, her ne ise!.) şu oluyor: x kişisi y kişisini "elde ediyor".
yani.. 4N1K ok de, o beşinci N? anlamıyor ben. hiç. benim de kafamın basmadığı alanlar fiiller edatlar sıfatlar var elbet. üstelik bu y kişisi x kişisine karşı gram sevginin sevgiliye duyulan versiyonundan beslemiyor biliyor musun? bilmiyorsun değil mi, öğrenirsin sen de, zamanla. her ne ise.
belki beklenti farklılığıdır benim kahverengi kafamın basmayışının en birincil nedeni. öyle ya, beklentiler ne kadar farklı ya.
her ne ise ya, aynen öyle.

Hiç yorum yok: