25 Şubat 2009 Çarşamba

özelleştir

if you can.
deniz ve gökyüzü birleşmiş gibi, ucu yok, arada bir çizgi yok, karşı kıyılar yok görüş mesafemde. birkaç gökdelen seçiyorum, demiştim ya hadi onları da yerle bir edelim.
5 saatlik mesafeden bahsederken gereken süre yine 9a çıkarıldı, ilahi gücün emrinde.
yaşasın. oley. yuppi.
madem o kadar yaşasın ve oley, yuppi hatta (!), neden sadece sözde?
böyle, hani derler ya bazı şeyler pamuk ipliğine bağlı. çok nazik olmak lazım, biraz yavaş çekime falan almak lazım belki. boğuluyorum, hava beni boğuyor, okyanusun ortasında motoru durdurdum, sonunu göremediğim maviye bakıp sallanıyorum. canım dönmek istemiyor, ilerlemek de. hem ilerlemek ne ki, nasıl olacakmış ki? her yere eşit uzaklıktayım olduğum noktada, en azından öyle görünüyor. elbette ki görünenin ardında -çoğu zaman olduğu gibi- başka şeyler, biz onlara gerçekler diyelim, saklanıyor ama burdan bu gözlerle görmem mümkün değil.
her neyse..

Hiç yorum yok: