7 Ocak 2009 Çarşamba

rus mu patates mi mevsim mi akdeniz mi?

e soğşıl en esoğşıl-a. demiş gel akşam party var. peki demiş gülümsemiş sonra atmış telefonu yatağa, telefon yatakta birkaç kez zıplayıp sabitlenmiş. teklifle alakasız, o an öyle enteresan bir enerji varmış ki üstünde kalkıp -saatleri ayarlama enstitüsü nü de bir kenara koyup (ya.. hem de en heyecanla okuduğu bölümdee.. :o )- dans etmiş bissürü dk. sonra çok yorulmuş, uyumuş.. önce ninja kılığıyla koşarak zaman zaman da süper enteresan figürleri eşliğinde ilerlemişler sokakta, geceymiş, sokak als kordon a paralel o arka sokakmış (ah.. ahh). kimse yokmuş, sarhoşlar evsizler nerde? demiş ki onu rahat bırak, gel bende kal hehe. ya, nasıl ya? neyse, demek ki çok seviyor. so do i? not yet. sonra yavaş yavaş üzerindekileri çıkarmaya başlamış, her kostümün altından bir öncekiyle alakasız bir başkası çıkmış, en son siyah fuşya karışımı party kostümüyle gülümseyerek ee nasılım diye sormuş, süperdi yani öylesini de beklemezdim, ne yalan söyleyeyim biraz dansöz (! :s) havası da yok değildi ama yakışmış yani, çok enteresan-iyi anlamda iyiii-.
uyanıyorum, üşüyorum.

2006yazına damgasını vuran şahsa ithafen:
yine ve yeniden, bana kısır döngülerin halis mulisini yaşatan sana ithafen:

bu reva bana. bütün kontrolleri yapmadan hemen önce sana koştum, son birkaç zamandır yaptığım üzere, hep olduğu gibi (hep diyerek haksızlık etmemeliyim tamam, ama insan birazcık üzgün olunca bile herşeyi istemediklerine genelleme eğiliminde olmuyor mu? en azından birkaç ipi kaçırmış olan üzgünler diyelim.) yoktun orda. kim bilir nerdesin :) şu an neyin peşindesin.. ajandanı dünden doldurdun ve şimdi elinde "tik"ler yerlerine konmak üzere buz gibi nemsiz bir havada orası senin burası benim hareket halindesin? muhtemelen. aslında hiç umursamıyorum, biraz romantik olsun diye umursuyormuş ayağı yapıyorum. umursadığım bambaşka birşey ve bunu sen DE biliyorsun. sana söyledim, birden çok kez. dönemin sen i sensin. buna sevinmeli misin? umrumda değil. benim seni sen kadroma almam ne kadar umrundaysa, senin bunu umursaman da o kadar umrumda :) got it?
sadece birsürü beklenmedik şey oluyor ve inadına beklenilen bir sürü şey olanlar kategorisine girmiyor giremiyor. içimi böyle sıkan ikincisi, yoksa senden yana hemen hemen hiç sorunum yok. gizlediğine inanıyorum gizlemen gerekiyor belki, bu tarzın ha? ya da stratejin. inan problem değil. hiç değilse arada bir süpriz yapıp hey.. selam ben burdayım diyerek gülümsüyosun falan ya, beni bundan ötesi alakadar etmiyor ;)
sana da kolay gelsin bana da.
büyük güne bir kala.
amin.

2 yorum:

sickprincess dedi ki...

ben kucukken sibel can olcam diodum. O zaman sibel can dansozdu :)). simdi totosunu bi yandan ote yana 27.5 dk da goturebiliyor demekki yaslanmisiz :).

eFeNDi-Ci dedi ki...

sibel can olcam hayaline şaşmadım :p illa gönderme yapıcam.. pembe ve leopar desem anlarsın sen ;)