23 Ocak 2009 Cuma

ben sana para değil umut verdim, karşılık bile beklemedim.

I'm so happy. Cause today I found my friends.They're in my head. I'm so ugly. But that's ok.'Cause so are you. We've broke our mirrors.Sunday morning. Is everyday for all I care.And I'm not scared. Light my candles. In a daze cause I've found god.Yeah yeah.....I'm so lonely. And that's ok. (alt: 'cause today )I shaved my head. And I'm not sad, and just maybeI'm to blame for all I've heard. And I'm not sure.I'm so excited. I can't wait to meet you there.And I don't care. I'm so horny. But that's ok. My will is good.Yeah yeah.....*

for the I:

bununla özgür kalacağını umarak son kırıntıları da çıkarıyorum ceplerimden, bunca zaman pantolonumu yıkamadığıma yazıkmış meğer. bir meğer de senin ta kendin için gelsin, sen bizzat kendin. meğer sen neymişsin. nasıl birşeymişsin. belki # 1: o kadar yakından bakınca görülemiyor ya hani bütün, değişen saçların mesela, değişen kelimelerin ve ellerini arkada çapraz yapmışsın ya son cümlelere eşlik etsinler diye? evet öyle yapmışsın. yazık. bir bana değil sana da. hatta belki benden daha bile fazla. nasıl zordu bir bilsen. bence biliyordun da aslında. benim için en iyisi olsun diye düşündüğünden sessizce izledin işkenceleri di mi? evet ya. sen hep benim iyiliğimi düşünürdün. ondandı zaten son hamlen de. bencil olan bendim, yee, yeeee.........

for the II:

mutualistti 2 sene önce söylediğin gibi. değişen roller şaşırılacak şey değil. ne ilktin ki, nerde son olasın.. bir tümör gibi büyüdün büyüdün kocaman oldun, beni engelledin, aklımı aldın. korkmayı bırakıp ellerine bıraktım kendimi büyük cerrahın, belki de alakası bile yok. sonuca bakmakta fayda var ama değil mi. sen yoluna ben yoluma. gidecek bir yolum olmasa da şu anda. eskimez sanılan herşey eskiyor, sararıyor, zayıflıyor. yaşlanıyor. bir süre sonra en az o kadar umursamazlaşabilmek dileğiyle, güle güle.

for III, IV and V:

eehh..


*nirvana-lithium

Hiç yorum yok: