26 Ocak 2009 Pazartesi

play the game with the right toy

logout a az kala çok az kala kesildi umutlar, faturayı zamanında yatırmamışız meğer.
saat 9a beş kalanın karekökünden de umut kesildi an itibariyle. pis adi nasıl da kandırdı beni.
van tu tiri forroğ. ve aniden havaifişek gösterisine maruz kalıyoruz. aval aval mal mal ve vebenzeri ikilemeler eşliğinde yukarı kaldırıp bakışlarımızı, bakıyoruz, bakıyoruz. öküz bile trene bu denli ilgiyle bakmadı hiç. evır. nevır. sonra ellerimizi açıp yere parelel, bırak allahaşkına. ehh. bırak hadi bırak. annemin vurguyla söyle öyle çok koyuyor :) that was a clue.

gelecek zaman ekli fiiller tüketmiştin öznesi senli benli. ee hani? meziyetlere +1? hadi bakalım güzel günlerde kullan o halde, güle güle canım benim. güle GÜLE! bak ben de kime neyi savunuyordum onca zaman. diyorum ki şimdi alsam beni 8 ay öncesine koysam diyorum, erdem fışkırıyor gözeneklerden, o sıcakta. bol baharatlı, kırmızı pul biberli, karabiberli falan. sen de diyorsun ki nolur da nolur. onu kapatıyorum başka kapıya vuruyorsun inatla. bak sen. gülümsüyorum ama nedenini gel sen bir de bana sor. gülümsüyorum çünkü benim onlara yaşattığımı şimdi bizzat ben yaşıyorum. karma mı len bu? adı ne olursa olsun revenge certainly comes. thats it. sonra aa cık yok diyorum kabul edilemezmiş gibi inatta level atlıyorsun, aferin sana good for you falan işte, şimdi bu dile kasıyorsun. pf. sen + ben > biz, morovır aynı zamanda aynı koordinatlarda benzer amaçla konuşmayı başaramıycaz. içim acıdı, ilacı zaman. ben, ben var ya g.. b.. b.. h.. y.. z.. t.. a.. k.. iyi mi ha? İYİ mi.. iyi değil ki. yutkunuyoruz, boğazımızda birşey kalmış? su içiyoruz kana kana,ve geleceğimizin celladı oluyorum, lokmalar kendi yoluna. bir sen ve bir ben her zaman biz etmiyormuş, ne güzel öğretiyormuşum meğer. belki de formasyon alsaydım, öf neyse. medceziri oluyorsun sahilimin, yeter, bütün sanat eserlerim heba oldu. artık dayanamıyorum ve geçiyorum senden. bak.. bak hadi bak. tamam işte, geçtim. geçince ben de geçtim. pazartesi ve cumaları eskiciye gitmek ya da gitmemek ya da orayı eskici yerine koymak ya da koymamak belki bütün mesele bu? yok değil mesele o değil. yani bütün mesele bu değil.

boşver sen çok boşver, çok boşvermek nasıl birşeymiş sonra bana anlatıver?
zaten ben burdan temelli gidicem, kolaysa beni orda bul, söz veriyorum bulursan leave the place demiycem. ben seni heeeeeeeeeeeeeep ama hep çok sevicem.

Hiç yorum yok: