22 Ocak 2009 Perşembe

60 sn lik saygı duruşu

elma, bırak elmayı ya karpuz diyelim yok karpuz deyince de kivi geldi aklıma sen iyisi mi toptan boşver meyveleri, bitter çikolata diyelim, ama o da iki silik yüzü getiriyor gündeme, pfffffff....
bütün sevdiğim yiyecekler bir zamanlar sen kadrosu verdiğim kişilere ait, ne tuhaf di mi.
silinmiş bir uygarlığın bize bıraktığı izler diyelim. dokununca hissedilen bazı pürüzler karşıdan farkedilemiyor, haklısın. dets en edventıc bence. yeni bir ceset seç, misal üzüm. evet üzüm. üzüm ben onu seviyorum diye beni sevmek zorunda mı? evet sevmek zorunda beni çok sevmek zorunda. ben onu çok seviyorum bu yetmez mi.. demek geçer gibi olsa da içimden öyle değil işte o işler. benim sevgim hint kumaşı mı ki hem? hint kumaşı bile olsa, hindistanda da çok para yapar mı? cık.
bırak tüm ipi kopmuşları, yakalıycam diye sen de aşağı düşme.
sonuç olarak elde sıfır, oki. napalım şimdi öf.
biliyorsun, küller alev alamaz, yeniden yanamaz, boşa yer kaplar, dokunursan elin kirlenir, üflesen solursun ciğerlerini tıkar falan. o zaman? hadi çekinme, o zaman?
işte o zaman dinle. elini doğru koordinata koy, ceplerinde hapsetme. zaman kaybetme. kişi kaybetme. oyunu kaybetme. kumandanı dinle. din-lee..

Hiç yorum yok: