22 Ocak 2009 Perşembe

di pörfekt pivot in may ovn koreografi

helikopter geçiyordu; kaldırıp bakışlarımı, ağzım yarım açık kalmış style, 7 sn.lik kalıcı pozisyon yarattım. göz yaşartıcı bombalar çok kötü kokuyor bir bilseniz.. geri çekiliyor güçlerimiz. bırakın yaa, biz kendimiz zaten ağlayabiliyoruz. gözlerimiz ve burnumuz kıpkırmızı olredi. 360larınız da canımızdan bezdiremez ki, çoktan bezildi bir kere o candan -bilginize sunarım- sizinki sadece gösterişşş.
üç kere derim istersem, istersem 14 kere ya da durmam bile hiç, sana ne! sa-na-ne!

kollarını açmış, ceketini omuzlarıma sarmış. ee? yine de üşüyoruz. birden geldi kış. hazırlıksız yakalanmıştım rimelimi tuvalette sürmek zorunda kaldım. baktığı tek şeye, şerefe!
beş parasızdım. şimdi düşününce.. bunun da mı etkisi vardı ki? hayır bu kadar da materyalist hiç olmadım. hayır hayır o anlamıyla değil bu anlamıyla bebeğim. biliyorsun ki o anlamıyla hiçbir zaman materyalist olmadım zaten, olamadım, olsam inan 5874623591 kat fazla kazanırdım hayatta. pfff. yine, hep olduğu gibi, sana uykumda yakalandım işte, gerisi sadece bomboş bir hikaye. kısa ve ıslak ve yok yere.

şimdi uzat ellerini. 3.rafa çık soldan 3.
evet.
al, ve ver, ve al ve ver.
böyle işte, aferin.

Hiç yorum yok: