25 Kasım 2008 Salı

fayansta pas ne alaka.. sırf cevap vericem diye olmaz ki böyle..

gece gece ne eğlendim la. anlatamıycim, aşağıda anlatılmışı var..


bıdı bıdı..

NurcaN says:
saçmalıyorum
kendime yeni bi hobi yarattım ben de bu akşam
anlatiim mi
sәя¡n says:
anlat bakim :)
NurcaN says:
şimdi
hani emesene saçma salak tipler ekler ya seni
bebeem-ksk falan
ya da yalnızpirens33
mesela
klasik..
sәя¡n says: :)
NurcaN says:
böyle tiplerin her birini bir akşamlığına accept edip dayanabildiğim ölçüde muhabbet edicem
evet
yapıcam bunu
mesela bu akşam yaptım
kardeşimle klasik geyiklerimizi yapıyoduk
pztsi akşamı msn listem nedense kısır oluyo benm
yine kimseler yoktu
olanlar da away busy full
sәя¡n says:
oha seni rasgele insanlar mı ekliyor
NurcaN says:
nys
evet ya
seni eklemiyo mu??
sәя¡n says:
yoo
NurcaN says:
böyle varya
30-40 kişi varya listemde
yani listemde değiller
silip engelliyorum da
sәя¡n says:
ben listemi baya temizledim
NurcaN says:
ben onların listelerindeyim öyle mal mal
sәя¡n says:
150 kişi kaldı
NurcaN says:
ya ben asla eklemem o insanları
izin vermem yani online benle konuşmalarına
ama bu akşam
nası olmuş bilmiyorum
sәя¡n says:
eskiden ultima oynarken geceleri 80 kişi falan online oluyordu
neyse
naptın
NurcaN says:
bence de neyse
sәя¡n says: :D
NurcaN says:
şurda bişey anlatıyoruz :)
sәя¡n says:
bi dakka geliyorum sen anlatadur
NurcaN says:
ya öf
peki
nys işte öyle biri neydi ya bebeğim herşeyimsin mi ne nicki
artık düşün yani nası kafada bi insan
birden böyle nurcan nasılsın falan dedi
ben de nurcan diince
bi şaşırdım
eski arklardan kızıp sildiklerimden mi falan diyorum
mail adresine bakıyorum ama tanıdık değil
hatta adam sayko bence
ya da kıro
nys sen seç..
mail adresini de öyle almıi..
bebeğim-herşeyimsin et hatmeyil kom.
pf
ben de başta bi afalladım hemen muattap olmadan silip engelleyemedim işte o afallamayla
sonra dedim ulen zaten gülcanla hergün aynı geyik
böyle bi insanın muhabbeti nedir ki dedim
merak ettim
sonra konuştuk
bi saat falan konuştuk ya
yuha.
ama adam beni şaşırttı
başta ismimi sordu
ben de onunkini sordum
mustafa dedi
benm de mustafa napcaz geyiği yaptım
ahaha nurcan değil mi adın diyo
yok dedim
o nurc an ...[burda soyadım yazıyordu :) ]
lehçe dedim
ahaha
lisansta seçmeli lehçe almıştım
bi bu aklımda kalmış
birleşince türk ismi gibi oluyo falan di mi diyorum
yani bunları söylerken de
inanıyorum o adam salak
yutar belki diye
nys baya kekledim
işte tamam adım nurcan falan dedim sonra
çünkü hemöen google dan aratmış adımı
aa cvin süpermiş
bilim insanı mısın diedi
he dedim ama
bilimi bırakrım işte
kötü bi olay oldu
bodrumda amcamın çiftliğinde kendimi topluyorum dedim
sonra bu adam baya baya şaşırttı beni
gayet aklı başında falan
anladın mı
sonra normal muhabbet ettik
ben ev arkadaşım uyudu demişim bi ara
ama farkında değilim yani
sonra yine balık çiftliğine getirdim muhabbeti
ev arkadaşında mı çiftliğe geldi dedi
komikti yani
nys bütün muhabbeti vermicem merak etme
özetle
sәя¡n says: :D
NurcaN says:
aptal sandığım insan beni şaşırttı
bazen bi kendimi akıllı
diğer birsürü insanı aptal sanıyorum
evet yapıyorum bunu
ne yalan söyleyeym..:/

bıdı bıdı..

NurcaN says:
now.. can you realize how much i got bored??
sәя¡n says:
exactly
NurcaN says:
bana ne lazım bilmiyorum
ama bişey lazım yani
o kesin.
kafam patlıcak
ben yatar
sәя¡n says:
:/
NurcaN says:
iyi geceler ola
sәя¡n says:
teşekkür :)
sana da iyi geceler

2 yorum:

Sareen dedi ki...

aha afişe olmuşum :D

eFeNDi-Ci dedi ki...

*bir tasarruf politikası olarak üşengeçlik .)