25 Kasım 2008 Salı

my name is g-örl.

çoktan seçmeli bir sınavda değiliz. bir klasik bu. böyle parlak, kaliteli, böyle.. hm.. parayla falan satın alamayacağın birşey. doğuştan. neyse. bizden kompozisyon yazmamızı istiyorlar. giriş gelişme sonuç da yok. isterseniz bitişten başlayarak başa dönün. isterseniz birden konuya girin sonucunu da vermeyin, çıldırtın bizi. canınız nasıl isterse. siz nasıl uygun görürseniz.
whatever you want.. however you want. whenever you want..


Ine'ye:

Karmaya inanıyorum dedi. ben de karmaya inanıyorum. aslında inanmıyorum. bazen inanıyorum şimdi, ne yalan söyleyeyim ama çok inanmıyorum. değişiyor inancımın seviyesi. herşeye. ben de değişiyorum. ama bu değişimin o değişimle ilgisi yok. inanmanın da çoğu azı oluyor biliyor musun. onu da mı bilmiyordun. bir milyon insanı üzdüm ben, anlatmış mıydım hiç. sonra oturup onlarla ben de ağladım. gözyaşlarımızı biriktirseydik burdan izmire nehir olurdu. sonra bir gün uyandım. saçlarım terden sırılsıklamdı. derin bir nefes alıyordum uyuyakalmışım. sıçrayarak uyandım sonra. derin bir nefes aldım ve hoop yeniden uyudum. uyandığımda, bu defa gözlerim ıslaktı. derin bir nefes aldım sonra. uzanıyorum bak, birazdan yine uyuyacağım. vesaire.
bozuklukları harcıyorum, kağıt paralara dokunmayalı ne kadar zaman oluyor?

Hiç yorum yok: