24 Kasım 2008 Pazartesi

rest my chemistry, 11: bu bir işaret olmalı tanrım!!

bir zamanlar bana oynamazdınız, birlikte oynardık, hatırlar mısınız?


re- sonra istediğini koy. bundan ibaret. aniden geldi, böyle.. parmak şaklatır gibi. böyle.. karanlıkta yürürken göz kırpan sokak lambası gibi. böyle.. ya böyle işte.. iki örnek yetmedi mi..

çember büyüyor. korkak alıştırıyorsunuz kendinizi sayın insan-cık. evet evetin ardından hm bilemiyorum gelmez. madem kurallara göre oynuyoruz, madem o zaman. kuralların hemen önünde cesedim var, seçiniz. bir akşamda büyüyemezsiniz, bana büyümüş kostümüyle gelmeyiniz. susmayınız ama konuşmayınız da. kelimelerden başka şeyler bulabilirsiniz, biraz daha düşününüz. iki kere düşününüz. sonra bir kere de sağlama için. bir de benim hatrıma, etti mi size "dört dörtlük". burda sizi bekleyeceğim, güneşin altında. saat 2de izmir temmuzunda. çok basit bana bakınız. önce sol. sonra sağ. sonra sol derken o otomatiğe bağlayacak. daha önce de yapmıştınız, yine yaparsınız. siz aslansınız, siz muhteşemsiniz, süpersiniz, bir tane(m)siniz siz..

hatırlar mısınız renk değiştirirdi bizden bağımsız olan. donsun istemiştiniz, ben de. dile getirilmemiş onlarca şeyden bir diğeri. minikler liginde takımdan ayrılmıştım, siz beni evime kadar kollayacaktınız. sonuncusunu unutamıyorum, kim derdi bir daha el bile sıkışmayacağız. beni güvenli alana teslim edip arkanıza bile bakmadan nasıl da gitmiştiniz. sizden sonra derin bir nefes aldım, sanki hala içimde bir kısmı. orda sizden boşalan yere yerleşmiş. ? . yapmayın allahaşkına. içimde size bir yazlık ayrıldı, zaman zaman geri gelebilin diye. hep benim olmanıza gerek yok. yine de siz bilirsiniz. bir de bununla uğraştırmayın beni, gelin ve doldurun evinizdeki boşluğu, lütfen.

çok bulut vardı ve yağmur yağmadı. bulutlar içiçe ve bulutlar üstüste, yoğun, yığın. uluslararası bir festival alanı gökyüzüm. gri, narsist, şişman, beyaz, yassı, sen & o & öteki.

gündüze karışmış gibi gece. ellerim dizimin üzerinde.
çok az kaldığını anlayacağız, yüzümde renkler 7-1 öne geçince.

Hiç yorum yok: