31 Ekim 2008 Cuma

duran mix special gibin

*dün sağır oluyorum sandım :o tuhaf sesler-uğultular vebenzeri doğaüstü şeyler yaşadım kendimce-kendi ölçütümce ve bunu geçende yediğim süpper elektrik şokuna bağladım ivedi ivedi.

*ben bir gün içinde 5 parça gofret, bir bardak süt, bir kupa fındıklı kahve, beş (büyük boy) bardak su, 5 nutymax (her paket içindeki iki parçayı DA olmak üzr), bir porsiyon kısır, bir büyük porsiyon mantar sote, 1 milka mjoy-bademli, yarım paket ruffless klasik (bahsi geçen paket aile boyudur), 1/3 paket b.boy jelibon yemeyi başarmış bir insanım. hani tanımayan kaldıysa diye.

*insanın, arkadaşının sinema zevkine güvenerek, gecenin bir yarısı heveslenip small change i izlemesi ne demektir bilir misin? sen o filmi baştan sona "bir olayı vardır yahu, mutlaka vardır.. olmalııığğ (yalvaran yüz ifadesi)" sayıklamalarıyla izleyip de karşısında en olmadık anda son kareyi bulan insan yüzü gördün mü hiç? dün gece bize gelseydin keşke!

*öğlenleri ne yiyeceğimi şaşırıyorum.. kapıya yönelirken duran da tortilla yiyeyim diyor, merdivenleri inerken çetin gurmeden profiterolle z.yağlı enginar mı yesem oluyor, sonra yakın diye mcdonalds a girecek gibi sağa yönelirken kendimi bambide elma-kivi içer, izmir style kokoreç yerken buluyorum :)

*rüyalarda yaşıyorum bebeğim!! bütün gün aklımdan-kalbimden geçenler çorba olup sabahlara kadar izlettiriliyor zorla. her gece her gece!

*hala alışamadım bu sözde masal kentine. alışacak gibi de durmuyorum burdan içime bakınca. (aklıma yine small change geldi töbe töbeee >: / .........) izmirin belediye otobüslerinin büyük çoğunluğu gri plastik kalıp gibi koltuklara sahiptir-bilen bilir-geçenlerde bir sabah, ilk kez burda onlardan birine bindim, hiç dışarı bakmadığım halde izmir de hissedemedim kendimi.
why is that girl? coz, here people so weird man!
burda insana mütemadiyen BAKIYORLAR!..

*jastiz piliz. bak, jastizin samı olmaz, ya hep ya hep. dets it.

*kurukahveci mehmed efendi geldi alakasızca aklıma şimdi. its from africa sanki!

*ben blabla, buyrun?
blabla dan arıyorum, nurci deyin o bilir!..
bütün bu brokratik blablalardan baydım artık. kim derdi o saçıma dcm sıçrattığım günleri özleyeceğim? adına her gün yeni bir küfür keşfettiğim mekanı, sabahın&gecenin köründe yollara düşmeyi, önünden her geçişimde ulennn olacağım o bitmeyen yollarını, -1deki odamı ve hatta masamı ve hatta pek az kullandığım dolabımı, lezzetsiz yemeklerini, rüzgarını, yokuşlarını, kuru kalabalığını özleyeceğim?
"kim derdi ki birtağğnem, birgün ayrılacağızz" misal?

*metroda-sokakta-otobüste bilimum bölgede-her türlü koordinatta-tanıdığım/tanımadığım biri hapşurduğunda haykırmak istiyorum: çok yaşa!

*miskinlik dizboyu. belki de kalçaya doğru. ya da beli biraz geçmekte, ve fakat sonunda burama kadar geldiği garanti!

*beklemeye aldım isteklerimi. kendimi frenledim (ilk kez kullanışım kendilerini). ellerim titriyor bağımlılar gibi, cebime sokup gizliyorum. oyun.culuğa zaman yok bugünlerde oyunculuk yapıyorum.



by the way, i do not want-i really need it. do hear me asap-without please.

Hiç yorum yok: