1 Ağustos 2008 Cuma

güvenli çıkış kapıları solda, ilerleyiniz..

geçici bir süre kapatıyorum kendimi
log out yaptım ve şimdi dışarıdan izleyip olan biteni
bir karar vericem akabinde, ardından bir adım-şimdilik belirsiz bir yöne

yokluğumda ödev vermeyeceğim-merak etme
sadece bilesin : (bütün bu olanlardan sonra)

-içimden sana kaltak(!) demek geliyor, diyorum da. (gözlerine inanamamaca)
-180 derece dön, sonra bir 180 daha? yok öyle yağma!("benim de istediğim buydu"ymuş, zahmet olmazsa külahıma külahıma!)
-insanları 3 yerde tanırsın derler, bilir misin?(ben sizin burcunuza... bip)
-beni artık rahat bırak (sözleşme bitti, herkes kendi yoluna ha? bu soru bile değildi, olsaydı da cevabı kesin ve net : "e-veeğğtt")
-karşılaşmamız dileklerimle (kelimelerinle boğasım var seni, sakın elime düşme)

öfkemi kustum, midem boş, şimdi "huzur"la öteki tarafa geçebilirim..

Hiç yorum yok: