24 Kasım 2011 Perşembe

dokuzkat

"beni kontrol etmiş, gözetlemiş, izlemiş ve değerlendirmiş.
SEN KİMSİN Kİ!"

en sevdiğim kediler gibi kayıplara karışmak üzere daldığım bir çıkmaz sokağın başında o gün hiç çalmayan telefonumda kayıt altına alınmış (itirazım var hakim efendi) eski zaman sözcüklerine bakıyordum. "sonsuza kadar" gibi şeyler hani, bilirsin.
çoktan kapatılmış kapıların ardında bir zamanlar, adıma ne olduğuna dair kelimeler, benzetmeler, ifadeler, hisler, planlar vesaireler.
rol yapıyordum.
çok iyi bir oyuncu*y-d-um zira. yüzbinlere çalıyor gibi bestelerimi, annenden isteyecek gibi seni, herkesin önünde "bişeyde en iyi" ödülü alıyor gibi falan.. öyle heyecanlı.
inandırdığım şeylere ben de inanınca ortada ne yalan ne suç, yanlış birşey kalmıyor sanıyor ya hani insan, ben de alabildiğine masumdum, tahmin edeceğin gibi.

planlara ben de gülüyorum, tanrı'ya paralel..
bugün sonmuş gibi yaşıyorsam da, bu bugünün son günüm olmasını istediğimden değil.
arada uçurumsal bir fark var, sen de artık lütfen farkına var.

Hiç yorum yok: