1 Kasım 2010 Pazartesi

sana gözüm gibi bakarsam, hızlı yaşar genç ölürsün arkadaşım.

bir hafta önce, 2 günden az sürmemek üzere gözümün beyaz tabakasının (bilimsellik) ızgara yapılmış piliç stayla (hangi bilimsellik) kızarması (yazış anı itibariyle açlıktan kudurmuş vaziyetteydim, hoş gör, ağız.. köpükler egzektra (köpük demişken beyaz kremalı bi meyveli pasta olsa da y....YETER.)) ve göz kapaklarımın, iç yüzeylerinde minyatür kaktüsler peydah olmuşçasına canımı yakmış oluşundan mütevellit doktora gitmeye karar verdim.
kısa ve na-derin araştırmalarım sonucu dün.ya.göz-etiler'de karar kılarak varış öncesi söz konusu hastaneneye dair küçük çaplı bir ön-inceleme yaptım. randevu alımı akabinde hastanenin websitesindeki bilimum göz testini tamamlayarak "fotoğraflar" bölümüne geçtiğimde gördüğüm hastasını papyon takmış vaziyette muayene eden doktor konseptine gülerken (çok H'li), öğlen 3 sıraları bunun hakiki oluşuna zerre ihtimal vermeyişim, hastaneden eve dönüş yolunda mor tonlarına bürünmeme sebep oldu, ZİRA HAKİKAT BASBAYAĞI O İMİŞ.
doktorum papyonlu stayla olan çıkmadıysa da; kibar, alımlı olduğu kadar bakımlı, kısacası çok hoş ve KIRMIZI DÖPİYESLİ bir kadındı. (temsili foto için bkz. aşşaalar).



yıllarca ssk & devlet hastanelerinde "ben senin 25 katın akıllıyım, işlevselim, üstelik senin nerdeyse 2 katın süre okudum BEN(ki sen yüksek yaptın, bi düşün) BEN BEN BE.." tavırlı, neden geldin! bakışlı nicesinden, sorduğum sorulara basit kelimesiyle dahi ifade edilemeyecek tek hücreli cevaplar vermeyi reva gören onca doktordan sonra.. içeri girince elimin sıkılarak nasılsınız denmesi (doktorsal kimlikle değil, tamamen nezaket(t)en).. sorularımın sabırla ve ayrıntısıyla cevaplanması.. gülümseyen suratlar, nezaketten ölecek gibi olmalar..
şaşırdım.
if SSS rules I readily obey.


p.s: yalandan ağlak takıl dendi, yapay gözyaşlarımla ajitasyon kraliçesi olabilirim. bir zamandır canavar göz değilim, SORDUĞUN İÇİN SAĞOL, iyiyim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

I just love Cris de Burgs "Lady in Red" - but never wear cloths like your shown; am a cowboygirl *LOL*

Hopes all are OK, efendi; I'm sure You deserve it :-D

Take good care, dear bloggerfriend!

eFeNDi-Ci dedi ki...

thanks girl :)
everything's OK.

btw, this post was about a female doctor who works in a hospital. when I saw her, she was wearing kinda dress just like in the pic.