26 Kasım 2009 Perşembe

-yorum.

*her gün aynı duraktan aynı saatte geçen aynı numaralı otobüse binip aynı koltuğa oturarak bildiğin servis kafası yaşıyorum (otistik olsam zorlanmayacakmışım (tövbee)).

*feysbukta albüm oluşturup adını karışık koyanlara bayılıyorum.

*güzel müziksiz ev-iş=132 km, dolayısı ile üzgünüm ve fakat kötü melodilere listemde şans vermiyorum.

*hapşuran kişiye, "iyi yaşa"/ "güzel yaşa" değil, çok yaşa diyorum. hayır düz mantıklı arkadaşım, ben de yaşam kalitesine önem veriyorum.

*bazen mp3pileyırımın şafıl aracılığıyla benimle konuşmaya çalıştığından şüpheleniyorum.

*cemiyet kelimesi kadife kumaşı hatırlatıyor, anlam veremiyorum.

*boş yolda ilerlerken ters yönde santim ilerlemeyen bir trafik varsa kendimi sezerciğin ağzının suyunu akıtarak vitrinini izlediği bir restoranda yemek yiyiyormuş gibi hissediyorum.

*tatil öncesi ofiste herkesin müdürümün deyişiyle "tatlı bir neşe" içinde olmasını seviyorum.


pies: herkese iyi bayramlar, ve de şilotski devıls fuğd keyk tadında süpsüper bir tatil diliyorum :)

Hiç yorum yok: