6 Kasım 2009 Cuma

alıntı, ç-alıntı, k-alıntı, W.E.Y.S.


One day UGGs exist in the world of tikkyS’..


G: chok rahat felan onnar bence

B: tmm chokK guselller amaaa paalılar yaaaaaaaaaaa param yok kısımmm... öffffffffss :((((8

G: yoq*

B: tiki Aqsanin chokK farqlıııııı... Caddeden misinnnn ? ;)))))

G: vuuu nası bildinn, shoqlandım resmen, chüsh felan oldum. sen nerdensin? asl felan? öpt kib bye.

B: bence eleqtirimis acayip tuttuu kısııımm! ama hava bomboq die get davn stey davnlardaymss yaniii chakralarm iflas felan beybi :((

B: Bis esqi istanbul beyfendii tikisiyizz kısımmm o yüsden daha süfer konusuyorus size gore ne sandınssss? ;PpP)))))99999

G: backgroundum iyi diyosunn yanee :Pp chokk shekerRsin olmm,ak$am caddEye gelsnEE gloriada moqqaa iceriss artııı maffin yeriss ;)))

B: yaaaa benn gloria sefmiorumm :((((( hem caddede chokK daha trendi meqanlar var @ksham 1likte baqarzzz bebi$im ;))Pp;O/))-$ :#)

B: öffsss.. "var" yazmı$hımm yaaa krolar gibiiiii... "war" olucaqtııı o... choKk pardon kelebeqimss :((((((((((((((((((((((((8888

G: o sSaman nütfenn starbaksa gidelim yha ashkıMm!ba$hka güsel kahfe yapan yer yoq qi :(((((( ıyy kahfe dünyasına mı gidelim iyrench

B: T@nsel msj attI starbkas bomboshmush ve down olmush :'(( ama a$khitom tabiqi kaave dünyasna gidm€yiss bisim bi' klasmıs war ;))

2 yorum:

Chopartypical dedi ki...

insanlıktan çıktım bu tarz arkadaşlar bana uzak caddeye yakın olsunlar.

eFeNDi dedi ki...

:)