10 Eylül 2009 Perşembe

fyi'ler adına

*antalya yönüne havadan izlenen güzergahın son aşamalarında, uçağın bir süre kıyı şeridinine paralel seyrederek yolculara (bi hostesin "şimdi sağ tarafımızda bla bla.." demesini bekledim o anlar) mis gibi bi manzara izlettirdiktren sonra direkt akdenize doğru uçup tam tur bi dönüşün akabinde alana inmesi SÜPSÜPER bi izlemelik.

*hiç hasta olmam ben dedim, hiç düşmem dedim, senede bi kez uçuk çıkar dudağımda benim dedim.metroda sakin sakin yürürken düştüm, alaksızca enfeksiyon kapıp boğazımı bir beden yukarı şişirdim, iki ay içinde ikisi normal biri aile boyu olmak üzere 3 kez uçukladım.
küçük lokma yedim büyük konuştum, kabul ediyorum, hata ettim.

*söyledikleri ile eylemleri örtüşmeyenlere kim olursa olsun hak veremiyorum, sinirleniyorum, kendimi tutmaya çalışmıyorum bile, ONAY VERMİYORUM!

*çok yorgunum, biraz sıkıldım, biraz da rahatsızım ve fakat bunları BAHANE ETMİYORUM.

*bunca haddini aşmalı zamansız yağmurun ardından gelecek kıştan kortuğumdan mütevellit "temelli singapura taşınma" konusunu şimdi daha ciddi düşünüyorum.

Hiç yorum yok: