28 Ağustos 2009 Cuma

UN-blabla.

çipuranın fırına atılıp kendi buharında bi miktar zeytinyağı (ve tereyağı (sır mıydı len?)) ile pişirilip hunharca tüketilmesinden önce içine tıkıştırılan “soğan parçacıkları” söz konusu süreç sonunda MUHTEŞEM oluyor, biliyo musun? aynı şey gibi.. temmuz ayı gibi, bitter çikolata gibi, ılık bi yaz akşamı als-sahilde sevdiğin biriyle oturup bira içip konuşmadan - manasızca narlıdere yönüne bakmak gibi, plajda sıcaktan geberip denize koşmak gibi, zam almak gibi, tamam hadi tamam - fiskobirlik fındık ezmesi gibi de, çok özlediğin birini görmek gibi, mezun olmak gibi, 3 saat tuvaletini tutup eve varmak gibi, sabah uyanmak gibi, emin olmak gibi, lunaparkta bi akşam gibi, son otobüsü yakalamak gibi, öğrenmek gibi - öğretmek gibi, bi şişe elmalı votka gibi: mupmuhteşem!

11 yorum:

sickprincess dedi ki...

Deil bebeem, ben paylasimci insanim, herkes benim kadar guzel yapsin, herkes muhtesem seyler yesin, herkes mutlu olsun isterim.

Ama bi pilavima, bi salatama, bi baska yemeeme bu methiyeleri duzmedin, alindim. Hatta kurabiyeme bunu nasil yaparsin? Utan kendinden, yazik deil mi cocuuma, ne kadar sirindi :(. Oldurdun onu, yedin! Hannibal kilikli katil zanlisi.

eFeNDi-Ci dedi ki...

YİNE OLSA YİNE YERİM!

(Süper)Cem dedi ki...

Yemekten zevk aldığım tek balıktır çipura (çupra, çupura vs.) Karın açlığımı hissettirdin bana.. Oyh.

eFeNDi-Ci dedi ki...

pişirmeden önce içine tereyağ+soğan tıkıştır, zevki ikiye katla ,)

sickprincess dedi ki...

neyse Allah'tan curci hala tam öğrenememiş, benden güzel yapan çıkmaz :P

eFeNDi-Ci dedi ki...

ümro sen hep en güzelini yap ben hep yerim :D

sickprincess dedi ki...

Ben de anneme bole derdim, annem de evlenince gorursun ............ derdi, btw annem terbiyeli insandir ama bi okadar komiktird de :).

eFeNDi-Ci dedi ki...

"ev"lendiğinden bu yana çok yol katettin yemek yapma diyarında, o zaman annen haklı mıymış bu durumda?

sickprincess dedi ki...

yes, anneeem beeenim, tariflerine gurban! Eskiden ders calis, sunubunu yap derdi sallamazdim, ilerde sen bana kizcan derdi, hadi ordan derdim, walla kiziom simdi, hic de sesini cikarmio garibim(hahah benim anneden de ne garip olur, boynu bukuk terminator, humanist hitler(cocuk dediiin insan deildir, cocuktur cunkum..))

eFeNDi-Ci dedi ki...

bi de "zamanında" anneni dinlesen başımıza ne olucaktın ümro? X alanında nobel adayı?

sickprincess dedi ki...

Bi insan evladi annemi dinlerse ya delirir ya da nobel odulu artik onun adiyla anilir. La sinavdan bir alinca okuyamayacaksan evde otur dedi, boyle anne edisonda olsa, adamcaaiz isinlanmayi bile bulurdu.