31 Ağustos 2009 Pazartesi

doktor ötker 3 numaralı pastaneden bekleniyorsunuz!

sienbisie bir reklama taktı mı, çok pis takıyor (bana teknik açıklama cümleli gelme arkadaşım, her gün sienbisie ye mahkum olan sen misin.) yeni takıntıları arasındaki reklamların birinde en çok şu dikkati(mi) çekiyor: "komşular sordu, bu değirmenin suyu nerden geliyor?".

metro merdivenlerinde düşenlere "oha, nasıl başardın onu" bakışı atmamalıymış, zira bu herkesin başına gelebilirmiş. kendini sokaklarda son derece dengeli & kontrollü hareket eden biri olarak gören ben dahi bunu tattımsa, yarın bir gün senin de düşmen SON DERECE olası, fyi. btw, düşünce utanacak gücün olmayacak merak etme zira acı herşeyi bastırıyor, ve bunu klişe bir şekilde hayata uyarlamak gerekirse "herkesin başına herşey gelebilir, önemli olan başına gelenin akabinde takındığın tavır" pf.

kurumuş kol dirseği görüntüsüne manasızca "tahammül edemiyorum".

feysbukta en saçma rikuestleri zerre muhabbetiniz olmayan (o zaman listende işi ne arkadaşım diyorsun, haklısın da (e da var orda?)) insanlar gönderiyor. misal? "kaç kadeh şarap sonrası kusarım testini yaptım ve sonuç 7,5 çıktı, seninkini merak ediyorum" (!).

satış endişesi yaşadığımız şu günlerde anadolu yakası metro çalışmaları daha hızlı davranarak "sonumuzu" getirebilir :s

bazen kontrollü güç bile güç değil biliyo musun. hiçbişeyden emin olmamak lazım, sonra son gülen kadrosunu kaptırabiliyorsun acı bir gülüş kulağında çın çın çınlarken.

geçmişe mazi deniyorsa, geçmişte yaşayana (kaynd of) gazi diyebilir miyiz?

Hiç yorum yok: