6 Mayıs 2009 Çarşamba

adam olmayacak çocuk

*akılküpübiletkart iki katlılarda geçmiyormuş, ne diyosuaan! wtf dedim, gitti. ben de içindeydim.

*ben seni sevdim, sen onu sevdin, o da beni severse ne yapıcaz? ne önerirsin?

*görmezden gelmelere gelesin derim, bu da benim sana bedduam olsun, güzel günlerde kullan, en çok o günlerde.

*çok öfke doluyum, dolunay anı yaşıyorum anbean, uluyor, yırtınıyor, çırpınıyor, saldıracak yer arıyorum. herşey et oluyor gözümde, ısırmak koparmak istiyorum. çok asabiyim, ilişkimizin sağlığı için araya mesafe koymanızı öneririm, böyle de tedbirliyim. zira kredi çek kredi çek, nereye kadar. önce borçları ödemeliyim.

*hani ben aşığım sanmıştım ya geçende yok. değilmişim meğer. yanlış alarm, sığınaklardan çıkabilirsiniz misal..

*canım gece peynir zeytin ekmek üçlemesi çekti, ne iş.

*senden çocikim olsin isterdım* ben de benden çocuğum olsun isterdim. çok fena birşey olurdu, kalsın kalsın.

*kaç taneydiniz siz kaç kişiydiniz. sayayım. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
sonra kaçaldınız? (şortır vörjın of kaç kaldınız, imal yeri: butt-i brain).
şıklar:
a)3
b)duruma göre değişiyor
c)hiç varolmadınız ki..
d)hepsinden azar azar.
e)koyun mu sayıyosun görl?




piesine kurban: sevgili adsız, beşten biz olmaz evet, beşten bi halt olmaz zaten. olsa da sana olmaz bana olmaz. hah şunu bileymişsin.

de-get.

Hiç yorum yok: