12 Nisan 2009 Pazar

the helga.

arkadaşlar, tanıştırayım: helga.
helga burda çok helgavari değil gerçi, e bilekvayt vörjın ne de olsa, olur o kadar yağni, ama öteki türlüsüne kızardı biliyorumz, göz mavi saç sarı falan diyeyim ben size, yeter ha?


e firend fırom cörmıni, ben demedim, bizzat kendi dedi. selam dedi, ben helga dedi, nağber dedi, helga gibiyin, di mi? nam-ı diğer: do you agree? diye bile sormadan kendi benzetmesini bana empoze etti (hola! mübalağa), kabul ettim ses etmedim. selam helga dedim, nağber yahu dedim, ay ilahi ..dedim-demedim orasını karıştırmayalım, hoşgeldin dedim hoşçakal a gitme len falan ekledim, yine gel yerleşsene kızım sen buraya garnitürlü*. filan.

helga nasıl bir hanımkız (ahah)?

şöyle. helga saf alman kanından, oysa ki annesi türk babası türk bir insan :s
fahri alman diyelim. gibi. olur yahu o da olur.

helga diyince, yenge mesela, uyuyor değil mi? helga yenge. yengeye gel. :p
yenge tipi yok ama helga insanında, yengeler soğuk olur. gıcık olur ne bileyim ben mesafeli olur. helga öyle mi ya? neşeli bir insan, sıcakkanlı ama akdenizli değil. kıyıdan uzak büyütülmüş, yok mürebbiyelerce değil öf, bizzat by parents. ama sıcak insan, valla en azından öyle görünmekte. neyse. yenge olmaz ondan özetle, olamamış. olmasın DA. yakışmaz, ona teyzelik yakışır. böyle sevimli anneyarısı ayarında falan. hani size kitap alan teyzelerden*. ne deseniz anlayan teyzeler olur ya böyle başınız sıkışınca anneden önce arayacağınız sıtayl teyzeler.
öyle.

helga kendini kararsız diye tarif ediyor, 3 gram kararsızlık diyor kendi tarifinde, yok. yok yok yakışmıyor, zaten yalan söylüyor bence aşçı, bence asıl tarifi gizliyor. (kuru mu iftira bilmem, istanbul nemli bir yer).

sonra.. sonra helga şıp diye anlıyor herşeyi biliyor musun? ay ne cin o ne cin. yani hem cin, hem cin, hem cin. eğlendiren cin (cin-tonikliden), güldüren cin (eti cinden), çakan cin (cin gibiden). seriyi tamamlıyor, aferin ona.

helga örtmen olucakmış. kolay gelsin diyoruz, biz diyoruz, öğretmenliki yapamam ben insanları, helgaya kolay gelsin diyoruz. kolay gelsin helga!

helga "3 günde bir fön"ün mucizesinden bahsediyor bir ara. çözmüş kızım oo hoo. ben fön sevmem napıcaz, oysa. neyse. buluruz birtakım çözümler biz de. onu örtmenler düşünsün :p
sonra ekliyor, ödetmem kardeşim! para kazan öyle gel. heyaallaamm. neysee.

helga kuru iklim insanı. (başkent insanı) oranın kuru iklim insan sağlamlığını almış kanımca. iyi etmiş. bütün kelimeler qc'den geçmiş gibi çıkıyor bazen cümlelerinde, tebriğe şayan, e tebrik ediyoruz biz zaten, biz bazen düşünmeden öylesine konuşuverenler. tebrikler helga!

helga şimdi ders çalışıyor, efendime söyleyeyim puroje yapıyor homvörk falan işte, ortaya karışık birşeyler. e-kolay? gelsin :) başarılar helga!
iğrenç esprimle sonlandırayım then ben bu metni.

c'ya helga, asap.

ahaha piesi: yauu konu sıkıntısı da çekmiyorum ama çok teasing* edesim geldi :p süprüz falan.. modifiye fotoya laf etmezsiniz umarım sn helga :) kızdınsa "sauduuhhkuööçjjakhdsu" de (if you can), kızmadınsa "kızmadım" :D

3 yorum:

Mavikush dedi ki...

yeaa sen beni ağlatcak mısın!!!
Tabikii de kızmadım nasıl kızabilirim ki...çok mutlu oldum damağımda çilenk tadı:)
Muah!

Mavikush dedi ki...

yeaa sen beni ağlatcak mısın!!!
Tabikii de kızmadım nasıl kızabilirim ki...çok mutlu oldum damağımda çilenk tadı:)
Muah!

eFeNDi dedi ki...

ahah heyecan yok görl! :P