27 Mart 2009 Cuma

vesaire vebenzeri nam-ı diğer: blabla

*henüz 10lu yaşlarda hüküm sürmekte iken "eğitici film" tadında, uydurmasyonda mansiyondan öte ödüller alacak denli süpper bir şey izlemiştim televizyonda. görgü kuralları konseptli birşey idi. yiyeceğin kadar kes (ve mıtlaka bıçak sağ, çatal sol elde tutulmalıy-mış) ve kestiğin parçayı yedikten sonra yeniden kes diyordu. ben sol elle yiyemem, yapamıyorum, kasarken yemeğimin tadını alamadığımdan sağ elimde tutarım çatalımı, ööyylee. çatal-bıçak olayını ikide bir değiştirmek zorunda kalmamak için bıçak sağdayken bir dolu parça keser, sonra paşa paşa çatalı sağ elime alır yememe bakarım. ee? kim bana görgüsüz demeye cüret eder, piliz çekinmesin.. pf.

*bugün otobüste (beşiktaş-mecidiyeköy) bir adam yanlış durakta basmış butona, nys.
sonra şöför durakta durup da kimsenin inmediğini görünce gerizekalı birinin bile kötü hislerle söylenmediğini anlayacağı denli tatlılıkta bir ses tonuyla "bana şaka mı yaptınız? :) " dedi, gülümsedi bile pf! aynadan gördüm. önümdeki butona yanlışlıkla basmış bulunan öküz ise (öküzlüğü bu eylemle edindiği bir yakıştırma değildir..), son derece sağduyudan yoksun ses tonuyla "ne ilgisi var beyyfendiğ, yanlış basmışım, neden öyle diyorsunuz"la başlayan uzatma olayına girerek sçtı resmen ortama. en son "biz de inerken küfür edelim bari"ye bile getirdi durumu, böylesi öğüz. işte, bu görgüsüzlüktür, oki? hatta üstüne terbiyesizliktir, fazlaca miktar anlayışsızlık ve de.. neyse.

*bahar rötar yapmış, sana selamı var.

*mavi bi kuş gördüm bu arada, gördüm evet gördüm! mavi bi kuş gördüm!
sonuç itibariyle tanıştık, nitekim pek şirinmiş :p
istanbula taşınsınmış illaki, evet :), evet bunu mutlaka yapmalıymış.

*2009 hayvan olsa tavşan olurdu. pıtır pıtır. yirim. yirim derken, sevgi baabında.

*pes edicem gibi, nasıl da teslim olucam sana dur az kaldı, böyle yan yan ilerleyince hedefe, varmak zaman alıyor hem, bilirsin.
yaparım! bilirsin, belki yakarım bile. onu da bileceksin (if i do).

si yu leytır, nasıl uykum var gel bana sor. gel ya evet, bize gel. yemek falan yaparım olm. misafirim ol. tanrı misafiri mesela. hadi bekliyorum. mcukSA.

emptyroom, 3009

Hiç yorum yok: