10 Mart 2009 Salı

bloğu olan konuşiyi!

**jennifer aniston ın saçlarına hastayım! yüzünü çok süper bişeye benzetememekle birlikte (ya bi gözü renkli taam mı, başka olayı yok, sori bat turuğ) saçının hastasıyım.

temsili foto bakınız,

foto için noto:

en soldaki aa cıh yoh olmamış ama ortadaki model ve de en sağdaki, hastası olma ne ol mode : on.. bu ne gürlük, ne güzel dalga, rengine bişi diyemem ama nasıl bişi bu! meaşallah.

** martılar çok aç hayvanlar, açgözlüler, eşşek gibiler, kocaman! çiğ çiğ kahkaha atıyorlar falan.

**artık bahar gelsin istiyorum, beyle tişört üstü mini ceket takılalım istiyorum, aptal aptal sırıtalım, gerekirse olur olmaz insanlardan hoşlanalım mesela istiyorum.

**siyah tül perde odalara çok yakışıyi-miş.

**yavruağzı denen renk ne manasız bi renk :s hiçbişeyle uyuşmuyor, gereksiz, geçimsiz. stop.

**sarelle chokella'dan bile güzelmiş, öyle diyorlar.

**ali raif, sana sesleniyorum, sen de çağırma var ya, arayıp daha ne istiyosunuz diyeceğim, işte buraya yazıyorum. daha ne istiyosunuz, bana da söyleyin!!

**klasiklerin kraliçesini sunarım: sağlıktan daha önemli hiç-bir-şey-yok-tur! dellendirmeyin beni.

**kendimi özledim, tuuce burnuna bayram var, hadi yine iyisin! derkeenn..

**hadi yine iyisin, iyisin iyisin, sen işini bilirsin, bilirsin bilirsin, deli dolu birisin, birisin birisin, herşeyinle her an sensin, mcukcuk! sevgilimsin! :)

**yıllardır bir mızıka sevdam var, bir türlü denk gelmedi alamadım falan, doğumgünüm 5 temmuz! bilgilerinize sunarım.

mcukulata!


4 yorum:

sickprincess dedi ki...

ben algida cornetto 1.5 lirayken 5 liraya almistim, cok yalanan yutulan bise olmasa benimkini veriim dicem de sen kendin al metal yalamaktan icin bulansin da akillan istiim :D.

eFeNDi-Ci dedi ki...

kendim istesem 53468464 kez almıştım, sen olayı kaçırmışsın ;)

sickprincess dedi ki...

allam bi gun biseyi kacirmasam da bayram olsa.

eFeNDi-Ci dedi ki...

ve üç ve ki ve bir!şimdiiğ hep birlikteğ & bağıra-çağıra!!

bütün dünyağğ buna inansağğ..
bir inansaaaaaa..
hayat bayram olsaa..
insanlar el ele tutuşsaaa..
birlik olsağğaa..
uzansak sonsuzağağağaaaaa!!