11 Şubat 2009 Çarşamba

not only gribal but also tribal

blabla..................
NurcaN:
ben dokunsan bilem yemem
NurcaN:
sıfır jelibon severim
NurcaN:
saat kaç oldu
NurcaN:
sen işe gitmicen mi yarın
umran:
hee demekki senin jelibon paketine el süremicez
NurcaN:
bi de hastaymışın hala utanmadan
umran: :s
umran:
peki pai
umran:
!
NurcaN:
manyağa bak
NurcaN:
benm gram uykum yok
NurcaN:
kaprisine senin kızım var ya
NurcaN:
valla gaza getirdin çok pis monolog yaparım
NurcaN:
hee açcan tabi
NurcaN:
yoksa şokşokşok olurdun bi dahaki açışında
NurcaN:
aç kapa artema diyosun
NurcaN:
olur valla ümran bana o da uyar
NurcaN:
uyumluyumdur
NurcaN:
hiç belli etmem ama içten içe uyumluyum ben
NurcaN:
oyun da severim
NurcaN:
oyun.cu yum ne de olsa
NurcaN:
A. oyuncuydu ama
NurcaN:
öküz işte gerçek hayatta da oynuyodu bazen
NurcaN:
pf
NurcaN:
içimde yara olmuş resmen
NurcaN:
nerden hatırladım şimdi yine
NurcaN:
töbe töbe.
NurcaN:
kişisel ileti savaşı yapsak ben yenerim
umran:
şiştin
NurcaN:
şişmem ki ben
umran:
şişersin
NurcaN:
çok sevrim hem monoloğu
NurcaN:
hiç konu bulma sıkıtısı çekmem
NurcaN:
sabaha kadar yazardım
umran:
oki açık bırakiim bakalım kaça kadar takılcan
umran:
görcez
NurcaN:
valla sen laf ettin bitti oyun
NurcaN:
şimdi bloğa dökerim kelimeleri
umran:
hahaahah
NurcaN:
bundan gayrı
umran:
yemedi
NurcaN:
yemedi değil yavrucum
NurcaN:
kopi peyst var
umran:
hadi leyn
umran:
yemedi işte
NurcaN:
bloğa aktarmak bi iki tıka bakar
umran:
sabah kadar molog yaparım diodun
umran:
yemedi
NurcaN:
oki sen kapa hadi
NurcaN:
ben yapim bikaç saat monoloğumu
NurcaN:
sonra bloğa atanzi
NurcaN:
zor değil yani
NurcaN:
aynı şey olur zaten
umran:
tamam yatıom pai
NurcaN:
aferin
umran:
sabah 6 da girilmiş ileti görcem
NurcaN:
its good for you
NurcaN:
gerekirse alarm kurarm
NurcaN:
her saat açar pıt pıt yazarım
NurcaN:
ama gaza gelmem lazım
NurcaN:
laf yemem lazım
umran:
00:18:38
NurcaN
aferin
its good for you
gerekirse alarm kurarm
her saat açar pıt pıt yazarım
umran:
dksi da yazıo
NurcaN:
yee
NurcaN:
ama dedim ümranım
NurcaN:
yapcaktın tribi
umran:
00:19:20
NurcaN
yee
NurcaN:
geri bakmıcaktın bile
umran:
ya bırak
NurcaN:
ben o gazla ooo
umran:
balon seni
NurcaN:
bozdun
umran:
hadi pai
NurcaN:
döndün hemen öyle böyle dedin
NurcaN:
bu kaçıncı pai
NurcaN: :)
NurcaN:
haha
NurcaN:
dur sayiim
NurcaN:
ay uraşamadım
NurcaN:
3 ya da 4 falandır
NurcaN:
çok laf dinleyesin varsa yavrucum adresimi biliyon
NurcaN:
si yu later or sunır den leytır meybi de nat.
NurcaN:
hu novz ya di mi
NurcaN:
nobadi.
NurcaN:
byby.


noktaağ...............

Hiç yorum yok: