13 Şubat 2009 Cuma

a21/15tı

dedem söylerdi: en tatlı uyku en rezil olanıdır. rezil uyku dileklerimle..

bardaktan boşanırcasına. arkamdan ağlıyor, diyecek birşeyim yok. o neyi niye yaptığını biliyor.
yeni ve yinenin ironisinden değil, bunlar bizzat kardeş. neysee.

verdiğin sözü tutmadın. üzdün beni çok, benden bile çok üzdün, şimdi liste başısın, mutlu musun diye sormazlar mı?? kaç gün geçmiş ha? bir elim, iki elimi bırak ayaklarımı dahi dahil etsem oyuna, sayamam.. biliyorum diyemiyorum. kestirememek ne acı. bildiğimi sandığım üzerine hayatımı koyup bahis oynayacağım neleri kaybettim bir bilsen, hala bir umut var diyor gerizekalı sesin biri, bırak söylesin, nasılsa sadece kendini kandırıyor. hani kendini kötüye alıştır iyi çıkarsa bayram senin bayramındır olayı var ya. bu da aynı gerizekalının uydurması. pf. nasıl?
senin için 2yi 3e çıkardım ben. tükürdüğümü yaladım. daha önce açmadığım kadar açtım avuçlarımı. lütfen bile dedim. birden çok kez üstelik. senin için değilse bile senin yüzünden. ya da sayende. sen sayende de, ben sana 2 adım gelirim..
yanıldım sanırım yine. bak hala emin olamamalardayım..
sen ilk sessiz sözsüz giden değilsin, nasılsa, son da olmayacaksın. yazık ki bir türlü alışamadım.


g-evizm

Hiç yorum yok: