23 Kasım 2008 Pazar

sen de 365, ben diyeyim 366

1
sevmem. yılbaşı diye hep yeni ve nedense hep güzel şeyler getirecek muamelesi yapılır ocağa. ben yapmam. umut etmem. ederim öf. yalan işte umut ederim. böyle yine yalan olucak bizim 31 aralık gecesi tuttuğumuz dilekler diye tekrarlayıp dursam da, kandırdığım bir siz olursunuz haberiniz olsun. inanırım içten içe çünkü ben: bu sene farklı olucak!! valla bak. herşey süper olucak sonra ben yıl-başı böyle karamsar karamsar takıldığım için kendime kızıcam! gibi gibi.. ocak soğuktur. gereksiz. portakal yersin kabuğundan gözüne su sıçrar. yanlış yutarsan boğazın acır birsürü. şansın varsa kar görürsün o da ertesi gün erir zaten her yer çamur pf. kestane var bir sevilesi. aman ya artı eksi muhabbeti yap illa ki eksi işte. o kadar.
2

soğuk tavan yapar bir kere. ordan kaybetti bile. dışarı çıksan omuzların ağrır eve döndüğünde. evde can sıkıntısı. illa bere atkı mı takmak lazım. sevmiyorum. 14ünde gerçekleştirilen türlü gereksiz aktivite bile başlı başına soğutucu bu aydan. gereksiz.

3

bir bekleyişle geçer. hadi bahar gelsin. daha gelmedi mi. yoldaymış rötar yapmış uçağı. öf. hadi gelsin. önce suya mı düşüyodu hava mıydı la? baharı beklemekle harcanır gider. kandırıkçıdır. sabah güneşe aldanır ince giyersiniz akşama anne nane-limon yapar mısın, lütfeğn..


4

nisan güzeldir de. hala ısınmamıştır ya hava. böyle.. tam sevemem işte. hani uyuz olmadığım ama muhabbeti de canımın istemediği arkadaşlarım gibi. olsa nolucak olmasa ne. gibi.


5

mayıs bombadır. yaz gibidir. iğrenç kıştan sonra tshirt giyecek gibi olursun dışarda misal, çıplak hissedersin falan. orjini süt beyaz olan bronz ten takığı tipler endişelenmeye başlar yavaştan. bronzlaşmaya kasarlar, ön çalışmalar başlar. yaz geliyordur daha nolsundur ki. bir aşık olsam, aşıksan da ne güzel aşığım la hisleri vardır zamana hakim. yeni meyveler pörtler falan. süper işte. pre-summer.

6

tam anlayamazsın, yaz mı geliyordu bahar mı gidiyordu. sıcak mı ılık mı. akşam ceket alsam mı tshirtle mi takılsam derken.. yazın 1/3 ü geçer böyle boş düşüncelerle. okullar kapanır falan filan. ortalığı minik veletler kaplar. türlü çok gürültülü oyun oynarlar, sabah akşam. tatil planları şekillenmeye başlar kafada. karpuz re-selam eyler, yerim ben onu la!

7

hastasıyım. budur.

8

çok severim. odur.

9

hep bir başlangıç yaşadım hayatım boyunca, tüm eylüllerde. benim için tek anlamı birşey bitiyor, başkası başlıyor demek. öylee..

10
nisanın son bahar versiyonu. öyle "ne zarar ne kar" durumları.

11

kış daha gelmedi ki diye kendimi kandırmacadan başka bir olayı yok. bir de hep 10 kasım 09:05'te sokakta oluyorum ben ya :s

12

i hate you dear.. that's all.

evet özetle bütün senem temmuz ağustosu beklemekle, o arada gündelik durumlarla ilgilenmekle geçiyor. temmuz ağustosta 58948348503 neşeli insan gücünde oluyorum.
an itibariyle
kış bir an önce gelsin de hemen gitsin istiyor, aşığı olduğum dönemi dört gözle bekliyorum!

1 yorum:

eFeNDi-Ci dedi ki...

ulen tuuce! :|