22 Kasım 2008 Cumartesi

bir barbar bir barbara

sizın bigen?! kuulır en kulır, wtf! its so örli men!
minvayl, böyle.. çok işi varmış da geçerken selam demiş neden çünkü uzun zaman olmuş çok vakti yokmuş "to talk" yalnız haa, just to say hello. in adır vörds, sakın başlama. wtf iz det.. bi fuck and go. piliz. nereye istersen beybi.
ohalar olsun. beddua gibi. oha olsun sana. sen oha ol. böyle oha desinler ama sen de oha ol. oha olun. oha yani. oha derken oha yani. oha olun hep birlikte. önce sana. sonra sen de oha ol ama. oha.
çok şaşırdım. bak ağzım açık kaldı, elimle kapatmam gerekti. yine ben sandım ki moduna girdim. bu sanıları alıp dvdye yazıcam. hepsini silicem kafamdan. sonra dvdlerin parlak bölüme parmak izinden sanat eseri yapıcam. sonra güneşte bırakıcam, üstüne fındık aromalı kahve dökücem. sonra yanlışlıkla üstüne oturucam. ben yapıcam. suçu da sana atıcam.
içimde elektrikli testere var. hep hep hep acıyor. dudaklarımın ardında oluşanı yutkunuyorum ve gözlerimden başka versiyonu fışkırıyor. ne güzel denge değil mi..
ne vardı ya. biraz dikkat etseydin sözlerine. ben de daha az iğne çıkarsaydım piyasaya. sonra sen biraz alttan almayı bilseydin. ben de affedebilmeyi. sen beni sevdiğini saklamasaydın. ben de boşuna trip yapmasaydım. beni kızdırmasaydın, seni bıktırmasaydım.
sen uzatsaydın elini, ben havada yakalardım biliyor musun?
hep olduğu gibi, bütün hikayelerde olduğu gibi şimdi çok geç. veda noktamızdan uzaklaşırken ben arkama baktığımda yürüdüğünü görücem, sonra ben dönücem ve sen bakacaksın aptal aptal. ee?? hadi ama..
bu bile bileleri imha edemez miyiz? nolur. lütfen.

Hiç yorum yok: