1 Ekim 2008 Çarşamba

binbir sürat

*mesaj gönderdiğim insanın birkaç gün sonra, mesajımı alışının üzerinden 2 dk geçmiş havasında(kastettiğim "mesajına ancak cevap verebiliyorum.. işim vardı şimdi vakit bulabildim.. ya da cevap yazmayı unutmuşum.." gibilerinden açıklama verme gereği falan duymadan) cevap göndermesine bayılırım..
8 S

*çıkışta 2 ıslak mendille ellerimi silecek olduğumu bildiğim halde birşeylere dokunmaya iğrenmekten, zevksiz mobilyalarından, basık ve sıkıcı atmosferinden, an itibariyle sigara içen birileri olmasa dahi ortama sinmiş burun direği sızlatan sigara kokusundan, saçma müziklerinden, çatır çutur klavyelerinden, akınsoft adından iyyrendim artık iyyrendim net kafelerden! bıktımmm (3mli migros boyutunda bıktım efendim..)
>8

*roy vedas-fragments of life epey gaz bir şarkı, öyle böyle deil.. yazık ki tek-albümlük adamlar..
<8

*my bro! umarım bir gün sana teşekkür etmek zorunda kalırım, zira buralara bu kadar erken gelişimin pek birincil sebebi sensin!
/8

*ziyadesiyle tokum efenim bir dolu şeye.. yaşasın ki uyku dahil söz konusu "şey"lere..
8)

*"dudaklarımda kalp atışını hissettim!" uvvv
8p





ay lav yu ol..
8*

Hiç yorum yok: