6 Eylül 2008 Cumartesi

süprüzz!!


-şimdi yanımda olsaydın; yani, kastettiğim: "benim tarafımda" olsaydın.. ki birkaç taraf oluştu bir varmış-tı bir yok oldu. oluşmamış gibi yapmayalım, böyle kafayı yemenin eşliğinde ne yapmalıyım ne yapmalıyım? sayıklamaları yaşamazdım parçalanmasaydı alanımız.

senden nefret ediyorum ama seni seviyorum da, ne kadar umrumda o kadar umrunda. gölgen üzerimde, üzerimde ağırlığın, hala. koparamıyorum ipleri, ellerim acıyor, makassa çok uzakta. şimdi affet desen affetmem, sonra affet desen affetmem, çok sonra affet desen? ne haddime arkadaşım!!
ar-ka-da-şım..




-şimdi yanımda olsaydın, kasttettiğim: "benim tarafımda". ki ikiye bölündü üzerine bastığımız alan, bizi ayıran nehir tadında, bir boğaz, bir uçurum, bir boşluk, bir.. bir.. bir "ne olduğu umrumda olmayan" var şimdi orayla burayı ayıran, bir köprüye yeltenmedik bile, biz değil ben demeli kabul, keşkeleri elimin tersiyle ittim uzaklara. elimin tersi, müthiş zamanlama. eğlenirdik çok çok çok, belki ilk kez eğlenirdik. belki.. belki de severdik bile birbirimizi.


senden nefret etmiyorum, seni sevmiyorum da. şimdi yanımda olsaydın yine de. b.i.a.d.d.d.i.a.b.






-şimdi yanımda olsaydın, kastettiğim "benim hayatımda". hiçbir şey değişmeyecekti. hep aynı mide bulantısı, hep aynı Robin style körlük. sen.iyi.kötü.tek.ilk.ray.GİT.
bir sen varsın masal kentinin kötü kalplisi.

senden nefret ediyorum, seni sevmiyorum da.
da-da-da-daa!!




çok acıyor, çok.
2+1 i dört ettirmeye çalışmanın dayanılmaz ağrısı, bir süreliğine başımı kiraladı.

1 yorum:

eFeNDi-Ci dedi ki...

k.çımın masal kenti. sori.