1 Eylül 2008 Pazartesi

lidıl leyt


izmir de bildik sokaklardan birindeyim. bahsi geçen sokakta hırçın bir sokak köpeği yaşar.
gece, eve yürüyorum. arkamdan liseden arkadaşım mehmet yürüyor. konuşmuyoruz. köpek havlıyor, sesi yaklaştığını gösteriyor biraz daha. korkarak "nurci" diyor, "durma koş, kaç! yaklaşıyor". umursamıyorum uyarısını. sakin sakin yürümeye devam edip bir yandan arkama, karanlık sokağa bakıyorum. yaklaşan siyah bir şey görünce kalbim hızını arttırıyor. kocaman çantamla birlikte koşmaya başlıyorum. merdivenlerin başına geldiğimde yakalıyor beni. dazlak bir adama dönüşmüş, hoş bile sayılabilir tipi. omuzlarımdan tutuyor sıkıca, yüzünde sakin ve hatta neredeyse gülümseyen bir ifadeyle bana bakıyor. "lütfen" diyorum, "ne olur bana birşey yapma..". yüzüne koyuyorum elimi "biliyorum içinde kötülük yok, sen aslında kötü bir köpek değilsin" beni bırakması için yalvarıyorum."ne olur ısırma beni, bunu yapmak istemediğini biliyorum".sonra aniden gözleri değişiyor, fosforlu yeşile dönüyor [ohaha :) ].. ellerinden kurtulup kaçmaya başlıyorum. merdivenlerden aşağıya koşuyorum bütün gücümle, "imdat!" diye bağırıyorum bir yandan, son sesimle " ne olur yardım edin, İM-DAT!". kimse duymuyor çığlığımı. boş bir garaj bulup kapısını açıyorum, içeri girip kapatıyorum hızla, kapı kapanmıyor, ellerimle kapalı tutuyorum. çok geçmeden kapının önüne geliyor kurt-adam [:)] hırıldıyor, kapının arasında kalan boşluktan içeri bakıyor, görmüyor beni. bir yandan bakışlarından kaçıyor diğer yandan kapıyı kapalı tutmaya uğraşıyorum. kısa bir süre kaybediyorum görüntüsünü, yeniden görebildiğimde elinde silah tuttuğunu farkediyorum. ateş ediyor, kapının ardında olduğumu biliyor ve vurmaya çalışıyor beni. zıplıyor ve kurtuluyorum vurulmaktan. en sonunda kapıyı kapalı tutmaya çalışan elime bakıp oraya ateş ediyor. reflekssel olarak çekiyorum elimi, kapı açılıyor. içeri girdiğini görüyorum, hızla üzerime atlıyor.

coming2life çalıyor..
ertelensin mi kapatılsın mı?
5 dk ertele bebeğim, zira biraz daha uzanıp kendime gelmeliyim :)

Hiç yorum yok: