1 Eylül 2008 Pazartesi

ışık açık kalmış kalk kapat.

teşekkür ederime rica ederimle karşılık verenleri ne kadar sempatik buluyorsam, birşey sorduğumda neden yerine sebep diyenleri aynı miktarda gıcık buluyorum.

çok yatırım yaptım, karşılığını almayı umuyorum. en azından "bir gün".

hava aniden soğudu, hüzünlendim çok.. eylüller ekimler hep birşeylere başlangıç oldu hayatımda, döngünün bozulmamasını diliyorum..

dün gece yine yalnızdım bilmediğim tanıdık olmadığım bir evde, gece korktum yine, uzun uzun, dakikalarca.. uykuya dalabilmenin eşiğine geldiğimde o periyodik şekilde tekrarlanan sesle açtım yeniden gözlerimi, tüylerim diken diken olmuştu çoktan, kıpırdayamadım, soluk alamadım.. ne olduğunu anlayabildiğimde gülümsedim bir miktar : "hoşgeldin ramazan" :)

lavaş çok acayip bir isim.

çok heyecanlıyım, devam edemiycim. :o

Hiç yorum yok: