23 Eylül 2008 Salı

-DE

bakıyorum, görüyorum. gözlerimi kapatsam da orda olduğunu biliyorum ve bu beni üzüyor. gözlerimi kapatınca uzun pembe ve güzel rüyalar görsem BİLE. orda olduğu yer etmiş içime. gitmiyor. bir o göç etmiyor benden uzağa. herkes sıcak mekanlara kaçtı, o hala burda.

"ardında iz bırakmasan şaşırırdım. sen evet. evet sen. evet evet! sen.."

hep yanlış zamanları seçtin ve hep ıskaladın. ya da öylesine kördü gözlerin, öyle heves etmiştin, öyle açtın ki, öyle kapıldın öyle sarıldın ve öyle inandın ki, öyle çok istedin ve bir o kadar alamadın, öyle çaresiz öyle aptaldın ki ya yanlış duraklarda bekledin otobüsü ya da kıl payı kaçırdın. işte böyle, yabancı değil bu kez DE.
yine kapa gözlerini. yine rüya dile. sabah olsun geceNİN ardından. yine.

ben herşeyi yendim dedi, seni DE yenicem.


elimde valizim, sokakta kaldım..
istenen yeni hayat bu muydu. bir daha düşün. bir hayal uğruna hepsini harcadın!

Hiç yorum yok: