4 Eylül 2008 Perşembe

bring me back


pes mi?
hayır.!.
o, bir günlük "mal-ediş", bir günlük "acısını yanlış şeyden/yerden çıkarma" idi. kızgındım üzgündüm ve hayal kırıklığında boğuluyordum.
"köy"üme geri döndüm zaman kaybetmeden, kaçtım. kim bilir belki öfkeyle kalkıp zararla oturdum, bunu zaman gösterir ve fakat içimden "i am home" diye bağırmak gelmedi deli deli sabah gözlerimi açıp yüzüne baktığımda. dahası, adımımı atar atmaz onu özledim.
görmek istediğim tatmak istediğim bakmak istediğim yaşamak istediğim aramak istediğim takılmak istediğim merak ettiğim heveslendiğim üzerine gideceğim herşeye yeniden kavuşmak dileğiyle/ isteğiyle/ tutkusuyla gerekirse!.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

üzüldüm demek ki zaten iyi olmayacak bir işmiş her ne kadar şu anda anlayamasak da...ve dediğin gibi maybe yarın,maybe yarında da soon;)

eFeNDi-Ci dedi ki...

:)