31 Ağustos 2008 Pazar

istImpact

(istImpact altındayım bebik, gerçekten.. ondan bu bebeğimler, adamımlar.. alakası bana özel.. bir nevi hem severim hem nefret ederim tribi..)

kapatmış "gibi yapıyorsun" kulaklarını dış dünyaya biliyorum. o kulaklıklar beni kandıramaz bunu hesabına kattın değil mi.. sesi açılmamış aletinle nice şarkılar dinledin, bazen onlara eşlik bile ettin, belki de bundan para kazanmalısın :) zira gördüğüm en "başarılı"lardansın. şimdilik skip you, deal.

burda sular bir aşağı bir yukarı. dalgaların üzerinden kayarak bir sahile vuruyor.
kıpır kıpır. yeni doğmuş bir kurt-çuk gibi. kozasını delip geçmiş, şaşkınlıkla yeni dünyaya bakıyor. hızlı hızlı çeviriyor başını, esniyor. farklı dokular, farklı kokular, farklı ışıklar ve farklı açılara bakıyor ağzı açık. ağzına sinek kaçıyor ve farklı tadlara selam diyor bu kez. nasıl başlayacağını şaşırmış, neresinden tutsa ki? hiç sonu gelmeyecek sanki, bir başlangıca kilitlenmiş, hep bu heyecan, hep bir heyecan. kalbi ne kadar dayanır bilmiyorum. kendisine sorsana.

orda-ysa yoluna devam eden bir çift ayak var. hatta iki çift bilemedin üç. kimin yoluna devam ettiğini bilemem zira terkedildiğim bu noktada bir zaman sonra kaybettim izlerini, küçüldüler.. biraz daha küçüldüler.. hangisinin ardından gideceğimi bilemedim, hepsinden vazgeçtim. böylesi daha kolaydı ve kolay olanı seçtim. uzaklaştılar arkalarına bakmadan. sonra noktalaştılar. sonra büyük bütünlüğün bir parçası olup seçilirliklerini kaybettiler. bu süreçte bekledim. bekledim. düşündüm. ağladım. bekledim. sindirdim. kabul ettim. ve arkamı dönüp gittim.

çıkar o kulaklıkları. ben sana şarkı söylerim.

Hiç yorum yok: