30 Ağustos 2008 Cumartesi

eybisidiiefcieyçayceykeyelemenopikuğarestiyuvidabılyueksvayzed

battlestar galactica "iki satır blog yazayım, arkada takılsın o kendi halinde" dizisi değilmiş, anladım. baydı beni, içim kurudu. bu durumu ancak ice tea şeftali düzeltir..

bir gün bir adam google a sormuş: "telefonu taksiye düşürdüm ne yapayım?". bu kadar mı yalnızsın be adam! : ver ar yor firends

sawyer dan bejamin e: "gizmo".. 10 numarasın adamım!

istanbul, bebeğim hala alışamadın bana.. öyle uzak öyle yabancı durma.. kaçısın yok peşindeyim, beni dışlama ha?? its for yor gudnıs beyb.

yalnızım yalnızsın yalnız. özet mi istemiştin?

msn den midem bulanıyor. özellikle eski tayfadan, şimdilerde tek kelime etmeye tenezzül etmeyen gereksiz insanlar online olunca dıınnn!?! şeklinde uyarıldığım zamanlarda.

sıponc bab ağzına iki tane çakasım geliyor bazen, üzgünüm. bazı dönemler biraz agresifleşiyorum..

deneme çekimi nedir dostum ha? buna da şükür diyorum yine de ne enteresan değil mi. çooook istediğim; uğruna bunca emek olayına girdiğim, yuvamı-evimi-anlamlandırdıklarımı terk etmeyi göze aldığım, zaman zaman acı çektiğim, normal koşullarda eyvallah demeyeceğim durumlara oki napalım tepkisi verdiğim şey, benim olacak mısın?

yemek yemeyi özledim. sulu.. z.yağlı.. sıcacık..

canım sıkıldı.

al sana alfabe:

aşk
beyaz
curcuna
çalı
dernek
eğitim
fransa
garbage (pardon)
ğ dili :)
haydari
ışık
işkillenmek
jinekolog
keman
leman
manisa
nane
olgun
öğün
pırasa
ressam
saç
şekil
tımar
uyuz
üzgün
velet
yaz
zambak

şimdi mutlu musun?

Hiç yorum yok: