14 Temmuz 2008 Pazartesi

söyle bana..

keyword activity statistics..
her bloggerın hiç değilse bir kez olsun bloguna konu yaptığı durum, bir çeşit klasik, olmazsa olmaz, vs. vb. ..

+18 içeriklileri bir kenara koyar, geri kalanları sınıflandırmaca yaparsak:

olağan-lar:
*peyote istanbul
*boyleyken boyle (evet evet o benim)
*efendi-ydi (doğru kelimeler, evet, o da benim)
*efendi-ydi.blogspot (bir başka bilinçli araştırmacı)


alakasız ve bir o kadar enteresan arayış-lar:
*tansaştan şişme koltuk
*selam naber güzel
*gulmek istiyorum (güldür şunu google, hadi)
*yujıl
*selam ok nbr
*photoshopta ertelenemeyen dosyalara
*etkili güzel tanışma mesajları
*oha yuh be
*enderinden şarkı
*enderinden
*ok slm nbr
*oğuz ataydan alıntı
*oğuz ataydan alıntılar
*türksel sıcak muhabbet
*duman tşirt
*insanlarda yanaklarda kırmızılık
*farklı naber mesajı
*tanışma mesajı örnekleri
*ilginç tanışma cümleleri (neden slm asl nbr başlıklı yazı yazdım!!!pf)


dilimin ucunda-lar:
*dolmuş efendi
*öyleyken böyle sonra böyle oldu
*oyun çu
*boyleyken


goggle la konuşan-lar:
*dnyanin acilarindan geride tutabilirsin kendini
*selam naber nasilsin?
*hap yutup intihar etti neler yapabilirim (nasıl yani?)
*evde oturan bi insan zamanını nasıl harcamalı
*özledim kelimesinin başka dillerde karşılığı
*slm naber sende konuşcak baya malzeme var ya
*i will always love you dinleeeeeeee
*ne giysem güzel görünürüm (?!)
*gözlerime öyle sıcak bakıyorsun ki benim duvarlarım ıslak (?!)
*yarın değişicem diyorsun

Hiç yorum yok: