20 Temmuz 2008 Pazar

hepsi bir (mi ki?)

*teşekkür ettiğimde "ne demek", "önemli değil", "birşey değil", "lafı mı olur" yerine "RİCA EDERİM" diyenleri çok seviyorum.

*bu büyük harflerle yazma tutkusu nerden çıktı, nasıl oldu da bu kadar sıklıkla kullanır oldum bilmiyorum.

*farkında olarak ya da olmayarak bir cümlenin sonuna ya da başına ["... inan", ya da "inan ki..."] koyduğumda kendimi otomatik olarak samimiyetsiz hissediyorum, söyleyeceğim şey dünyanın en gerçek ve doğru şeyi bile olsa yalanmış gibi geliyor daha dudaklarımdan dahi çıkmadan.

*keza, ve fakat, zira, dahi, muhteşem, şahane, vesaire, enteresan.. bu kelimeleri çok seviyor ve gerekli gereksiz kullanıyorum.

*sevemiyorum işte ne 24 ü ne de sopranos u se-ve-mi-yo-rum.SEVMİYORUM.

*hayatımda bir sürü "belki" var, her anı ya/ya dalarla dolu..

*bülent ortaçgil e soruyorlar: "mutluyken beste yapıyor musunuz?" cevap veriyor: "mutluyken mutluluğumu yaşarım".. tanıdık.. bir zamanlar ileri derece sevdiğim biri de bana benzer birşey sormuştu: "neden yazdıkların hep melankolik şeyler? hiç birinde neşe yok".. "neden mi? çünkü mutluyken o anı yaşarım, yalnızca hüzünlendiğimde, kederlendiğimde vebenzeri durumlarda BİRŞEYLER yazıyorum."

*yazlık mekanlarda akşamları neden hava daha serin oluyor? bu gece-gündüz sıcaklık farkı abartısı da ne?

*yumuşak ge dili öğrendim.

*birtakım yeşil gözlerin beni tansaş a götürmesine izin vermeliydim :)

*gwen stefani ye hem gıcık oluyor hem seviyorum. belki de sevdiğim insanların sevdiği insanlara karşı takındığım "benim sevdiğim insan bu insanı seviyorsa sevilecek bir yanı mutlaka vardır" mantık sisteminden kaynaklanıyordur, bilmiyorum ve bir de buna kafa yoramam.

*herkes herşeyi yapabilir, dahası herkes herkese herşeyi yapabilir. bu mu adil olan?

*bir gün dolunay ın tam istediğim kıvamda bir fotoğrafını çekicem, no doubt man!

*ekşi de "dön bebeğim" buttonuna 448. de olsa her basışımda yüzümde bir gülümseme olacak gibi hissediyorum.

*"(kutumda) büyük (/kırmızı var, nerden mi biliyorum?) hissediyorum"

*"birine karşı hissedilen sevgi" denen olayın sabit olmaması, bu istikrarsızlık çok enteresan, öyle böyle değil.

Hiç yorum yok: