27 Temmuz 2008 Pazar

birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için!

bağlantısız:
potansiyel bir yangın alanının ortasındayım. bir aleve bakar hepsi.
orda çok insan var, orda hiç kimse yok.
içimde kalmış, nasıl bu kadar çabuk tozlanmış.



şimdi bana yanlış anlamalara esir olmuşum muamelesi yapan adam: bu tedbir neden? nedir korkun, endişen?
biriktirilmiş hikayeleri, yüzlerce cümleyi, milyonlarca kelimeyi unutmuş gibi.. ben bir geri adım attıkça iki yaklaşan adam, söyler misin "ne değişti ?".inkarlarını kendine sakla,"lütfen", sakla onları benden, bizzat kendine uykusuz gecelerde anlattığın masallara.
orda durup gülümseyecektin hani her koşulda, bütün zamanlarda, -di de -yor da ve sonrasında?
"her ne olursa olsun!".. biraz olsun tanıdık geldi mi?
bir geri-dönüşüm yaşıyoruz, lütfen uyan ve farkına var. tırtıl kelebeğe dönüşmüyor ne yazık ki.. rengarenk bir kelebek tek renkli, boğumlu, hantal, bir milyon ayaklı sıkıcı bir tırtıla dönüşecek, kabul mü? sorularımı cevaplama, vazgeçtim, çünkü kelimelerin üzüyor artık beni.

anlamıyorum, anlamak mı istemiyorum dersin? bütün ihtimalleri sıraladım önüme, şimdiki aşama: fark etme.
1. hatırla
2. gör
3. karşılaştır
4. şaşır
5. inanama
6. aşama 1e dön

hiç gitmeyeceksin sandım, belki de beni yanlış şeylere alıştırdın. suçu sana atmak istemiyorum ve fakat "H.N.O.O." kuralını sen gözüme soktun bunca zaman. eski hesapları kapattığımı ve hiç açmayacağımı söylediğimi biliyorum ancak bu noktada alıntılar yapmalıyım, ve hayır "üzgünüm" demeyeceğim bu kez, sadece bu şaşkınlıkları yaşamaktan, yarı yolda bırakılmaya bağışıklık kazanamamış olmaktan sıkıldığımı belirtmeliyim, bu kadarı yeterli.
formalitelere esir olmuş birşey kaldı elimizde, bu muydu istediğin? dahası yanılgılarda boğulmuş bir halin var, beni bu kadar mı İYİ tanıdın?! dönüp geride bıraktıklarımıza bakınca balon kelimeler görmüyorum ben, görmedim, buydu yenisini isteme nedenim (de).
ve fakat bundan sonrasını senin bir zaman önce herşeyi benim insiyatifime bıraktığın üzere aynen, aynı şekilde sana, seninkine bırakıyorum. dinle, üç kez tekrarlıyorum: canın nasıl isterse (means: peki, peki, peki)

hala anlayamadıysan: bilgin olsun diye söylüyorum, ben bu yenisini hiç sevmedim.

Hiç yorum yok: