10 Mayıs 2008 Cumartesi

of(f)

-o sizden mi geliyor?
+efendim??
-o diyorum, sizden mi geliyor?
+anlamıyorum ne diyorsunuz?
-sesini biraz kısabilir misiniz?
+ha..!? hmm.. olabilir!


uyudum. ordaydım, yüksekte. gözümü açtım ve yine oldu. her yerdeler. sanki benden değiller sanki onlardan değilim. safariye çıkmış gibiyim. başka bir yerden gönderildim sanki. eminim içlerinden onlarcası da aynı anda aynı şeyi düşünüyordur. belki de düşünmüyordur. bilmiyorum. hisleri"m"le aynı bedende takılan "ben"im ha? evet.

birlikte birşeyler yaşayamayacağımı belli ettiğim-dile getirdiğim adamların which were saying "before" & "all time" that how much they love me! cüzzamlıymışım gibi benden uzağa kaçmaları öyle anlamsız ki.
anlamsız anlamsız anlamsız!
evet, şimdi "anlamsız adam" gelsin ve bendeki bütün anlamı da alıp çok uzağa başka anlamları tüketmeye gitsin.



satriani çalsın, searching

Hiç yorum yok: