13 Mayıs 2008 Salı

adı lazım değil baş harfi c.n fotokopi!

kazıklanmak kelimesinden de kazıklanmaktan da hoşlanmam, evet saçma oldu kim hoşlanır kazıklanmaktan, tamam, ama ben baya baya hoşlanmam işte. hiç hoşlanmam. hatta daha ileri götüreyim nefret ederim. kazığın hiçbir türüne tahammül edemem, sessiz kalamam, ancak bugün süpperrrr acelem olduğundan "haaaaa???!!!" dana öte bir tepki veremediğim esaslı bir kazık yedim. kazıklandım. ben, bugün, kazıklandım. hatta öyle canım sıkıldı ki tam da şu noktada "hayır vampir değilim ve dolayısıyla kalbime yemedim kazığı" cümlesini sarfetme lüksünü hakettiğimi düşünüyorum. evet hakettim.
olay, ismini bütün olarak verip rencide etmek istemediğim C.N FOTOKOPİnin kazığı cüzdanıma batırıp an itibariyle neyim var neyim yoksa çekip alması şeklinde gerçekleşti!
b.k atmak istemem ama bir de baskılı bir yastık gördüm işlemin tamamlanmasını beklerken standlarında, iyyrenç..!!**??
baskı, lost-kate in buğulu bakışlarının tipik türk fotoğrafçı vitrininde görebileceğiniz cinsten yansımasının hemen altına kondurulmuş "seni seviyorum, kayıp aşkım benim" ifadesinden ibaretti. 40 dk lık kazık öncesi bekleyişimdeki tek eğlenceli olay yaşlı bir amcanın içeri girip "fotokopi çekiyor musunuz?" diye sorması oldu. nasıl yani?
ya, bir de ne varmış.. öğrenci indirimi varmış, indirimli hali bile gereksiz fazla bir ücret. hey gidi..
bir draft için bu kadar istiyorsan, seninle işimiz var sn c.n fotokopi :S

Hiç yorum yok: