11 Ekim 2011 Salı

pattes aşağı pattes yukarı

katiyen deşifre edemeyeceğim (yok yeeee) o sayıyı en son 3 sene önce göstermişti tartı ibresi.
"kendimi kısıtlamayayım ama ayı gibi de yemeyeyim bir de spor yaptım mı heeehhh oldu bu iş" konulu, kiloda 3 ay öncesine dönüş maksadıyla, herşeye dikkat ettiğim 3 haftalık dönem sonunda şaşkınlıkla karışık hüsranlardan şaşkınlıkla karışık hüsran beğen(me)dim o da "yok artık ya..:s (bu noktada S surat sonsuza gidiyor)" oldu.
bambaşka hisleri, bambaşka hayalleri, bambaşka yaşam koşulları ve bambaşka daha birçok şeyi olan ve fakat benzer bir tek amacı (HADİ KİLO VEREK!) paylaştığım işteki oda arkadaşımın gazına geldim ve en yakın dostumun bir hafta süresince pattes olacağı "patates diyeti rulez" isimli saçmasyon haftaya başladım dün.
hedef 3500 gram!
kaynak, internet.
diyet bir hafta sürüyor.
vadedilen erime miktarı 4-6 kilo.
olay başlarda patates, patates ve patatesten ibaret, ve şu an bu süreci yaşıyorum iliklerime kadar (iliğim kurudu..)
sabah patatese bir günaydın ile başlıyorum güne, gözlerimi kaçırmak istiyorum ama nafile. her ne kadar karabiber, kırmızı biber, kimyon ve kuru dereotuyla süslense de, çekicilikte sınıfta kalan o haşlanmış patates kümesini üfleye üfleye (sıcak olmasıyla alakası yok, ki değil de), ıylaya ıylaya, bir nevi zorla yiyiyorken, saat 11:30 oldu mu, ondan beteri 16:00ya yaklaştı mı ellerim titreye titreye adını anar, hayalini kurar, "patteees" diye sayıklar halde buluyorum kendimi.
"hay bin patates!"*

bugün bende bu emekçilik, bu katlanmacılık, bu napalımcılık had safhadaysa, sebebi 5-6-7.nci günlerde sahne alacak etler, elma, mandalina ve yeşil salatadır, kayıtlara geçile.

yapılanı kadarıyla bir işe yaradı mı, orası bana kalsın ama şu anda,
part-time oruç kafasında çok şeyin kıymetini yeniden anladım bugün, en çok da ofisteki çekmecemde artislenen kuru kayısının.


"hangi mantığa hizmet?"i geç zira daha olur versiyonları denendi yukarıda bahsettiğim ve hiç konusunu açmadığım başka şekillerde.
sadece.. pazar günü ibredeki sayının 4le başlaması dileklerimle!!

Hiç yorum yok: