10 Mayıs 2011 Salı

bulutsuz günler!

daralan kıstaslar tahammül sınırımda dolaşıyor, sınır dışı etmek istiyorum belki SONSUZ umarsız biri olabilirim böylece. uyan nurcan. hadiiiiiiiiiiiiii.

minimalleşen hayatımın çıplak gözle görülebilen sınırlarında fırtınalar kopuyor, bana gelen ufak bir parça rüzgar şimdilik yalnızca. hissediyorum- tamam yaklaşıyor, tamam işte ben de biliyorum, tedbirlere koşmam gerekirken oturup (keşke keyif olsa) çatıyorum ONA BUNA.

kitaplar filmler konserler müzikler ruhsatlar,onlar bunlar.
alanlar azalıyor, nefes alacak yer kalmadı, arttıran yok mu...........

zor dönem desem değil, yoğunluk desem, ya bırak allahaşkına..
o zaman ne halta sıkılıyor bu can?

güneşi, tatlı kalp çarpıntılarını, umutları, hayallere ithafen "öf gene mi abarttımları", küçük minik nanosantim çaplı da olsa bazı çılgınlıkları falan..
özledim işte, tamam mı.

Hiç yorum yok: