15 Temmuz 2010 Perşembe

"diyete girdim, geliyorum"

*her tartaklanışında/ düşüşünde/ korkutuluşunda/, sıkıldığında zırıl zırıl ağlayarak annesine koşan veletler gibi, canımı sıkan her durum karşısında izmir'e kaçmak istiyorum. izmir gözümde 27 anne kucağı kadar güvenli, huzurlu, sıcacık.

*yeni hobimi açıklıyorum!!.. çok eğlenceli, sosyalleştirici, tatmin edici, -ci, -ci, -ci..
son günlerdeki ultra gözde hobim: EV ALIŞVERİŞİ.
kollarımı m(ili)m/etre) m(ili)m(etre) uzatan alışveriş poşetleri eşliğinde eve döndüğüm akşamlar.. kendimi nasıl da iyi hissediyorum..
so maç meymeler, veri maç semzeler, lats of layt peynirler, lidıl bit vıcık yağlı peynirler, ay layk yu unlu mağmüğller, edorıbıl çoğolatalar, veriyıs piskiitler, (canına yandığımın) kajular(ı), İZMİR STAYLA çiğdemler (ÇİĞDEMLER çiçiçi demdemdem çiçiçiçiğDEM), çiğzi sarımsaklı mayonezler, küçük minik tatlı cici sevimli pörpıl pörpıl saklama kapları, kurbişli donduğma vağ mı donduğmalar, üf.. ÖFFFFFFFFFFFFFFF!........... (ıy)
daha neler neler!

*havaların bok gibi olmasına tahammülüm yok artık. tahammülüm çamaşır makinesinde 90 derecede yıkanmış gibi şimdilerde, iki ayağı üzerinde duran ateş karıncası kadar kaale alınmayası bir cüce. sana şiddetten nefret eden biri olarak şiddetle (ve bir o kadar da içtenlikle) itiraf ediyorum: hava can bulsa, vücut bulsa, bedene gelse falan öyle bişeyler deneyimlese (nese?) BİR AN DAHİ DÜŞÜNMEZ AĞZINA YÜZÜNE TEKME TOKATO GİRİŞİRİM. (izmir vücut bulsa mesela (kimin vücudunu bulursa bulsun farkeylemez (ilyaSalman? dediğini duyar gibiyim, SUS LÜTFEN)), ona da evlenme teklif ederim (ilyaSalman'sa bulduğu vücut, evlen-ME derim.. teklifim bu olur, yeaaa evlenip napıcaksın derim.. yaparım bunu) )

Hiç yorum yok: