16 Kasım 2009 Pazartesi

657

gözüme takıldı, değiştirip yolumu daldım balıklama, kelebekleme, kurbağalama, ne fark edecekse. önyargılı gözlerimi kapatıp neden olmasın kileri açtım. yakın gözlerimi açtım ki kimse rahatsız olmasın bakışlarımdan, "kimseyi çıkarmak istemem -zira-yolundan". seke seke, seve seve bakındım, ah ne hoş şeyler var burda böyle.. ayna çarptı sonra gözüme, mecazen dostum lütfen merak etme. sordum ilk geçene, bu ayna insanı hoşgörülü mü gösteriyor? yüzüme baktı boş manasız malca. aynadan baktım ben de gözlerine, direk bakıp girişmektense. hadi arkalara doğru ilerleyelimdi, ilerledim. arkaya doğru nasıl ilerlenir ki? bile demedim. gerçekten. birkereliğine birseferliğine birdefalığına birkezliğine.
yüzde yüzün yüzde seksenini aldım, yeter sandım, hatta tümünü bile kullanmadım. basbayağı (bayağı bayağı) yanıldım.
hadi, köşede buluşalım. öyle çok buluşalım ki köşeyi yumuşatalım. yuvarlatalım. yuvarlayalım. yarımı bütüne, senbeni bize falan filan işte.
falan filan. S. hepsi bundan ibaretse.

Hiç yorum yok: