21 Ekim 2009 Çarşamba

T by hands piliz.

*elçin ve filiz isimlerinden HİÇ hoşlanmıyorum, bu isimlerde ne kadar kişi tanıdımsa antipatikti.

*biliyorum ki evimle işyerim aynı cadde üzerinde de olsa, ben işe yine geç kalırım.

*ruhsat dosyaları arasında yapı tayini başlıklı dökümanlar içinde NMR grafiklerine denk geldim, işi gücü bırakıp yapıyı çözesim geldi, laboratuvar burnumda tüttü, bulmacavari kanıtları özledim, gözlerim doldu manasızca zira mezuniyet akabinde okuldan kaçarak uzaklaşan bizzat bendim. biri aynaya bakıp üç kere doktoralı nurcan doktoralı nurcan doktoralı nurcan demiş gibi :s

*katinanın elinde birası içemeğeğez (alkol ortamlarında bir balık*..) ah içemez! içmesini bilmez yavrum gülüm katina.. getir içeyiğiğiğiğim getir içeyim (söz bilmez uydurur*). satış mdr.nün iş ortamlarında sabahın kör vakti olarak tabir edilebilecek ~9a.m. suları söz konusu şarkıyı taze beynime inceden enjekte edişine ithafen: ÇOK SAOLUN..

*istanbul'un çeşitli bölgelerinde manasız balon lalemsiler görüyorum. ne bu şimdi..

Hiç yorum yok: