18 Eylül 2009 Cuma

parallel roads cant overlap. Y/N?

yedide beşin 16sında gözgöze geldik. benim ellerim titriyormuş (öyle söylediler sonra) kim bilir bu defa neden. o ise hesap makinesine vermiş dikkatini, pür şekilde. birlikte yürürken gülmüşüz zaman ayarlı, basıyorum düğmeye der gibi, üç ve iki ve bir, şimdi. duyduğumuz şey aynı mı fark etmez. eder mi.
hiç bir bok anlamadım dedi. bunu hiç "bi" bok anlamaman için yaptım zaten. şaşırtılmaya tahammül edemiyorum bazı bazı, zaman zamansa tam tersi. vs., vb., etajer, şifonyer, jaluzi, jakuzi, yakuza, mimoza, mikrosfer, atmosfer, atp, akp, öfffff.
sanıyor ki oo hoo. yok öyle, yok öylesi. ah bi anlatabilsem, doğru zamanda açıp dudaklarımı kıpırdatarak içimden gelen nefese doğru yön verip tam da söylemek istediğimi haykırsam yüzüne. çok zor bayım.
bütün genellemelere lanet olsun. bütün genellemeler kahrolsun. bütün bildiklerimizin bize çok da haklıymış gibi yön verişine olan inancımız yok olsun.
bütün bunları da duydum ve hepsini gördüm ya.
aşk olsun.

Hiç yorum yok: