2 Eylül 2009 Çarşamba

büyük laflar

yapmayı hiç sevmediğim birşeyi yapıyorum ve aşağıdaki büyük lafları bilgilerinize sunuyorum zira "iş'te başarı" konseptli bir kitabın içinde denk geldim ve söz konusu "deyiş"leri bir zamanlar ben de birilerine "demiştim".

*dünle beraber gitti, düne ait ne varsa, bugün yeni şeyler söylemek gerek, mevlana.

*insanlar kıyıyı gözden kaybetmeye razı olmadan yeni topraklar keşfedemez, a.gide.

*olgun insan, güzel söz söylemesini bilen insan değil, söylediğini yapan ve yapabildiğini söyleyen insandır/ bildiğini bilenin arkasından gidin, bildiğini bilmeyeni uyandırın, bilmediğini bilene öğretin, bilmediğini bilmeyenden uzaklaşın, konfüçyüs.

*sana maaş vereni eleştirme, memnun değilsen işini değiştir**, anonim.

1 yorum:

sickprincess dedi ki...

konfucyus sanirim benim icime kacti, ben bilgilendirme adina bise yazinca/soyleyince gerci onun kadar saygi gormuom :(. Neyse bana bakanin konfucyus gormesinden iidir (ben senden daha guzelim konfucyus kiss my ass), icimde kalsin bu durum simdilik..