4 Ağustos 2009 Salı

emir kipi haznesine büyük boy bir lütfen

bir zamanlar (gram acımadan) toplu mezarlara kurban etmek istediğim bir dolu şeyi sıkı sıkı avucumda tutuyorum şimdi. gitmesin istiyorum hiç biri, çoğalsın isterse, dolup taşsın ellerimden ve hatta. yoktan varolmuşsun bir akşam. değişiyor ya hani bütün çekimler (yaşasın!) bütün o tekil ve çoğul"lar" mesafeler kısalırken, söyleyemiyorum 3 yıl öncesinden farkı ne(yse) "an itibari ile cümleleri"nin yine de (fark? yüzümdeki 475. ifade, ellerimdeki izler, ya da saçım belki ha?). başka şimdi bakılan, görülen, aranan. hiç durmadan, sanki (daha ne sankisi?(bir japon içeceği :) ) daha güzel böylesi, hiç dur-ma-dan!

daima kelimesini yerli-yersiz tüketen dudaklar sadece, bu sürede yitiren işlevini. bir kürek aldım, biraz toprak kazdım. istedim ki mecazen başkalaşanlar, senkron yakalasın maddenle.

Hiç yorum yok: